Obchodní Asistent
**O nás**:
Jsme moderní česká společnost působící na trhu od roku 1998, a naším hlavním posláním je spojovat svět financí, realit a bankovních služeb. Jsme lídrem v oblasti bankovnictví a realit, a dnes poskytujeme své služby více než 600 000 klientům a spolupracujeme s více než 60 renomovanými finančními institucemi.
**Náplň práce**:
- Vedení servisní schůzky
- Vytvoření výstupu ze servisní schůzky
- Komunikace s naším administrativním týmem
- Zadávání výstupu do interního systému
- Kontrola celého procesu servisu
**Co od Vás očekáváme**:
- Znalost práce na PC
- Perfektní komunikace slovem i písmem v ČJ
- Výborné komunikační dovednosti
- Profesionální vystupování
- Min. středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou
- ŘP. sk. B - výhodou
**Co Vám můžeme nabídnout**:
- Zázemí kanceláře v centru Brna
- Práci na HPP
- Firemní IPad, PC, mobilní telefon
- Bezplatné zaškolení a účast na vzdělávacích seminářích a konferencích
- Účast na sportovních a společenských akcích naší společnosti
- Výborný kolektiv
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Obchodní Asistent: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní Asistent?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Broker Consulting, a.s..