Obchodní asistent / asistentka - vhodné i pro absolventy
TONERCENTRUM, s.r.o.
Jsme rodinná obchodní firma a už víc jak 25 let jsme na tuzemském i na zahraničním trhu. Naší „pracovní náplní“ je vše kolem velkoobchodního nákupu a prodeje tonerů, inkoustů (a ostatního spotřebního materiálu) do kopírek a tiskáren všech značek.
Více informací o naší společnosti naleznete na www.tonercentrum.cz
Náplň práce:
Hledáme do hlavního pracovního poměru obchodní asistentku pro export-importní oddělení s možností profesního růstu na samostatnou obchodnici. Náplní práce je podpora obchodního/nákupního oddělení: fakturace, vyhodnocování nabídek, zpracování poptávek, písemná komunikace s klienty přes e-mail nebo Skype. Řešení reklamací a podpora klientů (spolupráce se servisním oddělením).
Nabídka: • práci na HPP, jednosměnný provoz
• příspěvek na stravováni (stravenkový paušál)
• prémie a dovolená navíc
• volné víkendy a svátky
• příjemné prostředí a kolektiv, firemní akce
• možnost profesního i mzdového růstu
Nástupní mzda v rozmezí 30 000 - 35 000 Kč/měsíc
Místo práce: Brno-Královo Pole, ul. Křižíkova 70b
Termín nástupu: dle dohody
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, napište nám na:
nebo zavolejte na + 097.
Požadavky: • ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání nejlépe ekonomického nebo obchodního zaměření
• vhodné i pro absolventy - jakákoliv praxe v oboru vítána
• dobrá znalost práce na PC, MS Office
• mírně pokročilá znalost angličtiny podmínkou
• komunikativnost, odpovědnost, pečlivost, samostatnost, flexibilita + týmový hráč
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Obchodní asistent / asistentka - vhodné i pro absolventy: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní asistent / asistentka - vhodné i pro absolventy?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy JOBSYSTEM s.r.o..