Obchodní asistent/asistentka
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Min. požadované vzdělání: Střední odborné (vyučen)
- Počet pracovních míst: 1
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: AbsolventyZdravé osoby
- Nabízená mzda: 25 000 Kč/měsíc
Prvotní informace:
e-mailem:
Upřesňující informace:
Profesionální rodinná optika Doctor Optic přijme nového kolegu/ kolegyni na pozicí OBCHODNÍ ASISTENT/ ASISTENTKA.
KDO JSME?
V současné době disponujeme s více jak 70 provozovnami v ČR. Jsme stabilním zaměstnavatelem na českém optickém trhu a aktuálně jedinou společností v této velikosti, která je vlastněna plnohodnotně českými vlastníky.
Zakládáme si na rozvoji a vzdělávání pracovníků. Zároveň nám záleží na skvělém zákaznickém zážitku, profesionálním servisu a na příjemné pracovní atmosféře našich kolegů.
CO JE OČEKÁVANÁ NÁPLŇ PRÁCE?
- poradenství a servis dle potřeb zákazníka
- administrativa spojená s denním provozem optiky
- pracovní doba ve všední dny 08:00-17:00 hod, dvě soboty v měsíci 8:00- 11:30
- spolupodílení se na plánování činnosti a akcí pro podporu prodeje
RÁDI PŘIVÍTÁME KOLEGU S:
- příjemným a profesionálním jednáním
- nadšením pro osobní rozvoj
- se smyslem pro zodpovědnost, spolehlivost a otevřenost
Nástup dle dohody.
Zaměstnanecké výhody:
NABÍZÍME VÁM:
- jednosměnný provoz v kamenné prodejně
- finanční odměny za ekonomický růst prodejny
- přímé a vstřícné jednání českých majitelů
- zaměstnanecké slevy na nákup optických pomůcek
- seberealizace v oblasti rozvoje provozovny
Pokud Vás nabídka zaujala, těšíme se na Váš životopis a případné setkání na pohovoru.
Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Obchodní asistent/asistentka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní asistent/asistentka?
Práce je nabízena v lokalitě Mladá Boleslav.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 25 000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy DR. OPTIK CZ s.r.o..