Z DOMOVA Obchodní administrativa
Budete dostávat průběžné administrativní úkoly, které Vám předám buďto osobně nebo elektronicky, a to na základě naší předchozí domluvy.
Jde o podporu v oblasti tvorby cenových nabídek, obchodních dopisů a dalších firemních tiskopisů. Firma má zavedeny standardy obchodního tiskopisu, které je nutné dodržovat. Tyto Vám budou předány po Vašem nástupu do zaměstnání.
Výhodou pro Vás je znalost angličtiny a/nebo němčiny. Psaní všemi deseti je téměř nutností, stejně jako elementární znalosti v oblasti obchodní korespondence. Zaměření na detail s určitou estetickou schopností Vám zajistí dlouhodobost v dané pozici.
Ozývejte se na telefonicky či na e-mail, případně zde v aplikaci. Připojte svůj životopis a proč chcete nastoupit na tuto pozici nebo k nám do firmy.
Odpovědět na inzerát 14 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Obchodní administrativa: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní administrativa?
Práce je nabízena v lokalitě Liberec.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Čechák, specializované poradenství, s.r.o..