💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Obchodně administrativní pracovník / oblast financí (až 70.000 Kč) #2365

Brno


O nás

4fin better together, společnost jejímž symbolem je profesionální majetkové poradentství, přijme šikovného kolegu či kolegyni na pracovní pozici obchodně administrativní pracovník

Sídlíme přímo v centru Brna, kde máme perfektní zázemí příjemných nových kanceláří, kde po zapracování bude jedna i jenom TVOJE :)

Pokud chcete pracovat v týmu, kde se vzájemně podporujeme a inspirujeme, tak se nám neváhej ozvat a domluvíme se na osobním setkání. Budeme se těšit.

Náplň práce:

  • komunikace se stávajícími i novými klienty
  • individuální řešení, která přesně odpovídají potřebám našich klientů
  • budování dlouhodobých vztahů s klienty a péče o jejich finanční majetek
  • jednání s bankovními institucemi, pojišťovnami apod.
  • pravidelná aktualizace klientského portfolia
  • práce na OSVČ, což Vám poskytuje svobodu a flexibilitu v práci

Co od Vás očekáváme:

  • minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitou
  • výborné komunikační dovednosti: schopnost efektivně komunikovat s klienty i kolegy
  • analytické myšlení: Schopnost analyzovat finanční situace a navrhovat efektivní strategie
  • motivace: osobní rozvoj a aktivní hledání nových příležitostí
  • týmový duch: schopnost pracovat v kolektivu
  • flexibilita: přizpůsobit se různým situacím a požadavkům klientů
  • zodpovědnost: nést odpovědnost za své rozhodnutí a jednání

Co Vám můžeme nabídnout:

  • flexibilní pracovní doba: po zapracování budete mít možnost svobodného plánování pracovní doby
  • plnohodnotné, kompletní zaučení a podpora od vedoucího
  • kanceláře v centru Brna
  • odměna podle výkonu: možnost ovlivnit si svůj příjem v závislosti na vynaloženém úsilí a aktivitě
  • motivační benefity: v oblasti vzdělávání, firemních akcí a dalších odměn (např. luxusní dovolené v zahraničí, apod...)
  • individuální rozvoj: možnost osobního a profesního růstu a podpora ve vzdělávání
  • možnost poskytovat skutečnou hodnotu klientům a mít pozitivní dopad na jejich finanční situaci.
  • kariérní růst v rámci společnosti
  • lokalita: Brno

 

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Nabídka je také vhodná pro: finanční porace, finanční specialista, finance, práce v oblasti financí, bankéř, práce v pojišťovně, makléř, obchodník, práce finance Brno, finanční konzultant, práce obchod Brno,…

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!



Benefity


  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Přátelské prostředí


Detaily o pracovním místě:
Firma: Jobs Contact Personal, s.r.o.
Lokalita: Brno
Pracovní pozice: Obchodně administrativní pracovník / oblast financí (až 70.000 Kč) #2365
Směnnost práce fulltime
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 35.000 – 70.000 Kč
Nabídka přidána: 25. 9. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Obchodní administrativa v terénu
Brno - O2 Czech Republic a.s.
OBCHODNÍ ASISTENT
Brno - AC Jobs, s.r.o.
Obchodní asistent
Brno - Broker Consulting, a.s.
Obchodní referent/ka
Brno - AVES Servisní a.s.
Administrativa a obchod
Brno - SMS finance, a.s.
Výkonný ředitel
Brno - Asseco Solutions, a. s.
Data Scientist Junior
Brno - Home Credit a.s.
Data Architect
Brno - ThreatMark
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Obchodně administrativní pracovník / oblast financí (až 70.000 Kč) #2365: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodně administrativní pracovník / oblast financí (až 70.000 Kč) #2365?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 35.000 – 70.000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Jobs Contact Personal, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Obchodně administrativní pracovník / oblast financí (až 70.000 Kč) #2365 ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě Jobs Contact Personal, s.r.o. ještě dnes.