NÁKUPČÍ SUBDODÁVEK - přípravář (m/ž)
Nákupčí je u nás klíčová osoba – v realizační fázi provází stavbu od A až do Z, ale naštěstí nelítá zleva doprava. K úspěšné práci můžeme stavět na funkčních procesech, databázi dlouhodobých a spolehlivých subdodavatelů a zkušeném týmu.
Když budeme konkrétní, práce nákupčího je:
- O poptávkách
Þ připravíme poptávku a oslovíme dodavatele
- O výběrovém řízení
Þ nabídku zkontrolujeme pro úplnost, vyhodnotíme a hledáme toho pravého dodavatele
- O smlouvě o dílo
Þ připravíme, ladíme, projednáme, podepíšeme
- O cestách na místo stavby
Þ před zahájením pro kvalitní přípravu a v průběhu realizace v rámci kontrolních dní
- O spolupráci
Þ v rámci zakázkových týmu, s dodavateli, jako zástupce dodavatelů s investory
CO NÁM PŘI NÁKUPU FUNGUJE?
- portfolio ověřených dodavatelů
- volnost a pravomoc ve výběru dodavatele
- rychlost – nečekáme na dlouhé korporátní schvalovací procesy
- otevřenost – informace u nás proudí, neskrýváme si nic pod pokličkou
- systém práce – máme sdílenou databázi a vyladěné procesy
- zakázkové týmy – spolupracujeme v předem vytvořeném týmu na konkrétní zakázku
Výsledkem práce nákupčího nejsou jen „papíry“, ale různorodé hmatatelné stavby - máme opravdu zajímavé realizace a chystáme další (proto také potřebujeme posilu). Koukněte na naše referenční stavby (Reference – STATING s.r.o.)
TÝM
Naštěstí na to nebudete sám/a. Od začátku máte interní podporu z týmu nákupčích, rozpočtářů, stavbyvedoucích a svého vedoucího přípravy (to je šéf, který také býval nákupčí). Zároveň se všichni pravidelně setkáváte na poradách zákaznických týmů a denně během operativy. Hierarchii a direktivnost nemáme moc rádi, preferujeme spolupráci s vizí společného úspěchu.
KDE A KDY
Veškeré zázemí máme v Kostelecké Lhotě. Můžeme využívat i kanceláře v Hradci Králové a není obtížné se domluvit na částečné práci z domu. Na cestách za zákazníky (po stavbách) je k dispozici služební auto a pracovní dobu si můžete plánovat dle potřeb. Zakládáme si na důvěře a zodpovědnosti každého zaměstnance.
HLEDÁTE TY BENEFITY?
Za nás je to příjemná firemní atmosféra, zavedený systém a práce v regionu. Taky možnost kariérního růstu a odborného vzdělávání. Ale pokud teď myslíte ty „hmotné“, můžeme vám nabídnout:
- 5 týdnů dovolené – určitě to znáte, klid je více v zimě
- 1 sick day
- stravenkový paušál
- podpora vzdělávání – otevřené i interní kurzy, veletrhy, konference, odborné semináře
- věrnostní program na míru – někdo raději na ryby a někdo radši na dovolenou. Prostě každý si vybere.
- služební notebook a telefon
- půjčovnu nářadí a využití i pro osobní účely
- firemní akce – společné rybaření, grilovačky apod. jsou oblíbené, ne však povinné
- zaučení ve firmě – do vody vás určitě nehodíme
A JAK ŽE TA ADAPTACE U NÁS VYPADÁ?
Už při prvních setkání řešíme plán adaptace, který budete mít k dispozici předem, abyste hned tušil/a, co se na vás chystá. V nástupní den se přivítáme, provedeme vás po firmě a představíme vás našim kolegům (klasika, po první kanceláři už nevíte, jestli to byl Petr nebo Pavel). Od počátku budete mít také k dispozici veškeré vybavení pro práci. Pak se postupně budete seznamovat s lidmi ze všech úseků, kteří vám představí svoji práci a vzájemné propojení. Pravidelně se také potkáváte se svým vedoucím - mentorem, kde už jdete více do detailu. Nedílnou součástí je i několik týmových porad.
Hned od začátku se rozjíždíte na malých zakázkách a pak už to záleží jen na vás, jak rychle se budete učit. My se pro vás budeme snažit udělat maximum, abyste se zde cítil/a dobře a měl/a potřebné informace.
TEĎ JEŠTĚ TO KLÍČOVÉ.
Aby nám to u výběru ladilo, hledáme kandidáta, který bude splňovat následující podmínky:
- min. SŠ vzdělání stavebního směru
- praxi na obdobné pozici
- obsloužit PC a základní kancelářský software (+ pracujeme v KROSSu)
- řídit auto
SMLOUVA A PENÍZE
- Práci na hlavní pracovní poměr (HPP) – 1. rok doba určitá, pak po vzájemné dohodě doba neurčitá
- MZDA je vždy nastavena předem dle zkušeností a skládá se ze 3. složek
základ + pohyblivá a teď to nejlepší – podíl z výsledku staveb.
Říkáte si, že nabídka je celkem zajímavá, ale nesplňujete všechny požadavky? Vůbec nevadí.
Dejte nám vědět, určitě najdeme vhodnou alternativu. Máme otevřené i jiné pozice.
Kontakt: Vendula Borovská – personální manažerka, ********@**********, M: +420
Požadavky
- Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
- Práce s PC - Windows
- Práce s PC - textový editor (Word)
- Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
- Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Požadované jazyky
Čeština
(aktivní)
Benefity
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Možnost home office - po domluvě
- Vlastní organizace práce
- Profesní/osobní kouč
- Vzdělávací kurzy a školení
- Dovolená 5 týdnů
- Sick days
- Mobilní telefon
- Notebook
- Stravenkový paušál
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce NÁKUPČÍ SUBDODÁVEK - přípravář (m/ž): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce NÁKUPČÍ SUBDODÁVEK - přípravář (m/ž)?
Práce je nabízena v lokalitě Kostelec nad Orlicí.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy STATING s.r.o..