Nábor a HR administrativa - part time
O nás
Poliklinika IPP provozuje specializovaná zdravotnická zařízení v centru Prahy. Klientům poskytuje komplexní ambulantní péči v moderně vybavených ordinacích.
Náplň práce:
- vyhledávání nových kolegů prostřednictvím různých náborových kanálů
- spolupráce s vedoucími pracovníky, definování jejich požadavků a očekávání, sestavování profilů obsazovaných pozic
- organizace výběrových řízení, vedení pohovorů, komunikace s uchazeči
- ochota zapojit se/naučit se celý proces v oblasti personální agendy (zpracování smluv, správa benefitů, personální poradenství, znalost ZP, apod.)
Co od Vás očekáváme:
- min. SŠ vzdělání
- praxi v oblasti náboru zaměstnanců min. 2 roky
- dokážete vidět věci procesně a v souvislostech, nebojíte se přicházet s novými nápady
- ochotu učit se novým věcem, zájem o personalistiku
- výborné komunikační dovednosti, týmový hráč
- pečlivost, diskrétnost a důslednost
Co Vám můžeme nabídnout:
- zodpovědnou a smysluplnou práci ve zdravotnictví
- benefity v rámci zdravotní péče
- příspěvek na stravování
- 25 dní dovolené
- 3 dny sick days
- příjemné a přátelské pracovní prostředí
- flexibilní pracovní doba
- podpora profesního rozvoje
Benefity
- Dovolená navíc
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Lékařská péče
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí
Odpovědět na inzerát
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Nábor a HR administrativa - part time: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Nábor a HR administrativa - part time?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Poliklinika IPP s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Nábor a HR administrativa - part time ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Poliklinika IPP s.r.o. ještě dnes.