NABÍDKA BRIGÁDY/PRÁCE – Administrativní pracovnice/asistentka
O nás
Synercom s.r.o. je technologická společnost, která staví na principu synergie – spolupráce, která vede k výsledkům přesahujícím součet jednotlivých částí. Naše práce je kombinací inovací, precizního technického přístupu a komplexního myšlení. Spojujeme a integrujeme hardware, software a moderní technologie, abychom přinesli chytrá a efektivní řešení v oblasti energetiky
a technologií.
Na trhu působíme již více než 10 let a v oblasti energetiky máme bohaté zkušenosti, které jsme nasbírali během mnoha let intenzivní práce a vývoje ještě před samotným založením společnosti. Díky našim dlouholetým znalostem a praxi nabízíme zákazníkům spolehlivá, efektivní a moderní řešení, která odpovídají nejnovějším trendům i individuálním potřebám. Energetika je naší vášní a závazkem, na kterém stavíme už více než dekádu.
Náplň práce: administrativa
Vhodné pro maminky na mateřské nebo studenty.
Jsme rodinná společnost působící v oblasti energetiky a hledáme spolehlivou administrativní posilu na částečný úvazek. Tato pozice je ideální pro maminky na mateřské dovolené, které si chtějí přivydělat nebo kohokoli, kdo hledá flexibilní pracovní příležitost. Práce na DPČ/DPP. Nepotřebujeme VŠ vzdělání, ale očekáváme logické myšlení, proaktivní přístup a samostatnost. Za začátku předpokládáme minimální rozsah činností (práce 1-2 h/denně) s postupným rozvojem. Vše je o domluvě a oboustranných potřebách. Upřednostňujeme, aby uchazečka bydlela v Brně.
Co u nás budete dělat?
- Zadávání a vystavování faktur
- Příprava podkladů k vyúčtování
- Příprava objednávek a úprava dokumentů
- Vyřizování e-mailů a dílčích administrativních úkolů
- Příprava podkladů, práce s dokumenty
- Komunikace s úřady (občasné pochůzky)
- Komunikace s ostatními kolegy, zákazníky
- Další administrativní podpora dle potřeby
- V některých případech řešení úkolů ASAP (např. realizace objednávky, zjištění informací)
Co od Vás očekáváme:
Co od vás očekáváme?
- Vlastní počítač a telefon
- Nezbytnou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Příjemné vystupování a kultivovaný hlas
- Kultivovaný písemný projev
- Samostatnost, aktivní přístup a pozitivní myšlení
- Ochotu učit se novým věcem
- Zkušenost s prací s IA (výhodou, nikoli podmínkou)
- Účetní znalosti výhodou
- Selský rozum, logické myšlení
Co Vám můžeme nabídnout:
Co nabízíme?
- Práci primárně z domova s možností flexibilního rozvržení času
- Nabízíme 150 Kč/hod. na DPČ/DPP
- Postupné zaškolení na náročnější úkoly
- Spolupráci v rozsahu několika hodin měsíčně s možností budoucího rozvoje
- Rodinné zázemí a podporu během zaškolení
Pokud hledáte práci, kterou lze skloubit s péčí o rodinu, a máte chuť být součástí naší společnosti, budeme rádi, když se nám ozvete!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce NABÍDKA BRIGÁDY/PRÁCE – Administrativní pracovnice/asistentka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce NABÍDKA BRIGÁDY/PRÁCE – Administrativní pracovnice/asistentka?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 150 Kč / hod.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Synercom s.r.o..