Mzdový/mzdová účetní - Personální Asistent
Popis společnosti
JYSK je dánská maloobchodní společnost, která má v 52 zemích světa více než 3300 prodejen. V České republice a na Slovensku máme 152 prodejen, s kterými oddělení Development aktivně spolupracuje.
Popis nabídky práce
**Co nabízíme**:
- Možnost kariérního postupu a perspektivu osobního růstu.
- Kvalitní zaškolení.
- Flexibilní pracovní dobu.
- Příjemnou pracovní atmosféru skandinávské společnosti a přátelské kolegy.
- Odpovídající mzdové ohodnocení.
- Příspěvek na stravování.
- Příspěvek na relaxační aktivity.
- Zaměstnaneckou slevu na nákup zboží v našich prodejnách.
- Příspěvek na penzijní pojištění.
- Týden dovolené navíc.
- Snídaně a občerstvení na pracovišti.
- Firemní akce.
**Co očekáváme**:
- Pečlivost, výkonnost, samostatnost, organizovanost a zodpovědnost.
- Diskrétnost, profesionalitu, loajalitu a dodržování firemních hodnot.
- Schopnost řešit problémy a hledat efektivní řešení.
- Zájem učit se nové věci a zlepšovat pracovní postupy.
- Vynikající komunikační a organizační schopnosti.
- Znalost MS Office (Excel, Word).
- Český nebo slovenský jazyk na úrovni rodilého mluvčího.
- Znalost anglického jazyka výhodou.
- Zkušenost s administrací ročního zúčtování daně a znalost mzdového účetnictví podle ČR/SR legislativy výhodou.
- Znalost systému SAP HRP HR výhodou.
**Hlavní úkoly**:
- Zpracování pracovních smluv a jiných pracovněprávních dokumentů pro ČR / SR zaměstnance;
- Spolupráce při zpracování mzdové agendy pro ČR / SR;
- Správa a kontrola dat v souvisejících systémech (docházkový, personální a mzdový software).
- Komunikace se zaměstnanci - vyřizování dotazů
- Podpůrná administrativa (zpracování pošty, agenda zdravotních prohlídek, agenda firemních benefitů, aj.)
Pracovní poměr na dobu neurčitou s úvazkem 20 hod / týdně.
Termín nástupu: ihned / dohodou
Pokud máte o pozici zájem, klikněte na Odpovědět, zaregistrujte se na našich stránkách a připojte svůj strukturovaný životopis.
Další informace
**O NÁS**
Věříme, že naši zaměstnanci jsou klíčem k našemu úspěchu, což potvrzuje i růst z jedné prodejny v roce 1979 na více než 3 300 prodejen po celém světě v současnosti. Proto se snažíme v rámci JYSKu nabízet možnosti rozvoje a růstu a jsme hrdí na to, že odměňujeme angažovanost a velké úsilí našich zaměstnanců. Naše tři základní hodnoty JYSK - Kupec, Kolega a Firemní kultura - vyjadřují chování a postoj, které můžeme jeden od druhého očekávat. Vzájemně si důvěřujeme a věříme v delegování a svobodu v zodpovědnosti.
- JYSK přijímá všechny bez ohledu na věk, pohlaví, rasu, sexuální orientaci, fyzické nebo duševní schopnosti, etnický původ a zkušenosti. Společně zajišťujeme naši inkluzivní kulturu, která povzbuzuje, podporuje a oslavuje rozmanité hlasy našich zaměstnanců. Protože tato skvělá kombinace myslí, talentů a jedinečných osobností z nás dělá silnější tým._
**Pro více informací prosím navštiv naši **kariérní stránku.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Mzdový/mzdová účetní - Personální Asistent: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Mzdový/mzdová účetní - Personální Asistent?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy JYSK.