Mzdová/ý účetní
Kompletní vedení mzdové agendy a personální administrativní agendy (mzdové listy, ELDP, daňová prohlášení, zápočtové listy). Měsíční zpracování mezd pro cca 400 zaměstnanců.
Vedení předepsané evidence (podpůrčí doby, nemocenské a srážek ze mzdy adl.).
Komunikace s úřady jako jsou zdravotní pojišťovny, OSSZ a ÚP.
Zpracování mzdových ročních přehledů zahrnujících ELDP, roční zúčtování daně a mzdové listy.
Kontrola dodržování režimu práce neschopných zaměstnanců.
Tvorba mzdových analýz, rozborů a reportů.
Úzká spolupráce s personálním oddělením.
Nabídka: Práce pro renomovanou zahraniční společnost, odpovídající mzdové ohodnocení (podle míry dosavadních zkušeností a znalostí). Možnost pracovat z domu. Široká nabídka firemních benefitů, jazykové kurzy. Profesní školení. Slevy na firemní i partnerské výrobky. Závodní stravování.
Požadavky: SŠ vzdělání ekonomického směru, alespoň 3 roky praxe na pozici mzdové účetní (zkušenosti z velké organizace a vedení rozsáhlejší mzdové agendy jsou výhodou). Výborná orientaci ve mzdové a personální legislativě. Uživatelská znalost práce na PC, zejména MS Word a Excel. Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost. Řidičský průkaz sk. B.
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Mzdová/ý účetní: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Mzdová/ý účetní?
Práce je nabízena v lokalitě Pardubice.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Personal Consult s.r.o..