Mzdová účetní - Payroll Consultant Praha
Kompletní zpracování mzdové a personální agendy pro české i zahraniční klienty
Komunikace s příslušnými úřady a klienty
Vedení a aktualizace osobních složek zaměstnanců
Importy dat do mzdového software a příprava měsíčního reportingu
Nastavování procesů ve mzdovém týmu a nových klientských zakázek
Dodržování interních procesů a včasné vyplňování výkazů práce
Nabídka: 5 týdnů dovolené
3 dny sick days
Jazykové kurzy
Stravenky
Občerstvení na pracovišti
Systém cafeterie
Flexibilní pracovní doba
Multisport karta
Možnost využití home office
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Požadavky: Pro konzultantskou společnost hledám zkušeného člověka, který zvládá kompletní mzdovou agendu. Společnost sídlí v centru Prahy a rozšiřuje svůj tým.
Praxe v oboru
Znalost mzdových předpisů a související legislativy
Dobrá orientace v pracovním právu
Výborná znalost Excelu
Znalost angličtiny - alespoň písemná komunikace
Znalost systému Helios - výhodou
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Mzdová účetní - Payroll Consultant Praha: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Mzdová účetní - Payroll Consultant Praha?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..