💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Mzda 50 - 80.000 Kč/měsíc! HR & office manager/ka - se zkušenostmi!

Praha 7, Praha


Informace
Pozice: Důsledný a detailně orientovaný HR a Office Manager

Místo: Praha

Typ úvazku: Plný úvazek

Co vás čeká:

- Řízení HR aktivit.

- Podpora a rozvoj zaměstnanců.

- Administrativa a organizace kanceláře.

- Komunikace s externími partnery.

- Podpora manažerů a vedení.
Co od vás očekáváme
Zkušenosti:

- Nejlépe minimálně 5 let zkušeností na podobné pozici, ideálně v rychle se měnícím prostředí.

Vzdělání:

- Ideálně vysokoškolské vzdělání v oboru lidských zdrojů, podnikové administrativy nebo příbuzném oboru. Není však podmínkou, klidně může být i pouze základní škola - důležitá je však inteligence, preciznost, organizovanost a zapálení pro věc.

Dovednosti:

- Výborné komunikační a organizační schopnosti, schopnost řešit problémy a pracovat samostatně.

Hledáme člověka zapáleného pro práci, nadmíru pečlivého, inteligentního, inovativního, přinášejícího vlastní nápady a projekty, s ambicemi stále zdokonalovat stávající procesy a systémy. Dále časově flexibilního, ochotného, loajálního a maximálně svědomitého a zodpovědného. Reprezentativní vystupování podmínkou.

Jazykové znalosti:

- Dokonalá znalost češtiny.

- Znalost němčiny velkou výhodou.

- Znalost angličtiny výhodou.

Technické dovednosti:

- Znalost MS Office, google prostředí a schopnost rychle se učit nové systémy.

Řidičský průkaz nezbytný.
Co vám nabízíme
Konkurenční nadstandardní platové ohodnocení: S možností pravidelných revizí a bonusů.

Růstové příležitosti: Možnost profesního rozvoje a školení.

Příjemné pracovní prostředí, přátelský tým, nestereotypní práci.

Pokud jste energický, organizovaný a zkušený profesionál, který se chce připojit k našemu týmu, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na náš e-mail do 15.09.24.

Těšíme se na vaši přihlášku!

ARIDEON

Detaily o pracovním místě:
Firma: ARIDEON s.r.o.
Lokalita: Praha
Odvětví práce: Administrativa
Pracovní pozice: Mzda 50 - 80.000 Kč/měsíc! HR & office manager/ka - se zkušenostmi!
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 50 000 - 80 000 Kč
Nabídka přidána: 29. 8. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    7 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Office Manager - Praha 10
Praha - SITEL, spol. s r.o.
OBCHODNÍK S LIDSKOU TVÁŘÍ - Třebíč
Praha - Generali Česká pojišťovna
Obchodní zástupce – doprava/spedice/logistika ‍/‍
Praha - 40 000 Kč/měsíc - 80 000 Kč/měsíc
Software Architect
Praha - ITIS Holding a.s.
Noční ostraha Letňany
Praha - 16 000 Kč - 18 000 Kč
Servisní technik (m/ž)
Praha - 30 000 Kč/měsíc - 35 000 Kč/měsíc
Associate HR Specialist
Praha - DHL Information Services
Elektrikář (Servisní technik) možnost ubytování zdarma
Praha - 45 000 Kč/měsíc - 55 000 Kč/měsíc
Media Executive
Praha - Publicis Groupe CZ
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Mzda 50 - 80.000 Kč/měsíc! HR & office manager/ka - se zkušenostmi!: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Mzda 50 - 80.000 Kč/měsíc! HR & office manager/ka - se zkušenostmi!?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 50 000 - 80 000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy ARIDEON s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Mzda 50 - 80.000 Kč/měsíc! HR & office manager/ka - se zkušenostmi! ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě ARIDEON s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa

Hledáte brigády v Praha? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.