Ministerský rada v odboru vnitřní správy
O nás
MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ ČR
Do kompetence ministerstva patří především sociální politika (problematika zdravotně postižených, sociální služby, sociální dávky, rodinná politika apod.), sociální pojištění (důchody, nemocenské, apod.), oblast zaměstnanosti (trh práce, podpora zaměstnanosti, zahraniční zaměstnanost apod.), pracovněprávní legislativa, bezpečnost a ochrana zdraví při práci, rovné příležitosti pro ženy a muže (genderová problematika), evropská integrace a oblast čerpání finanční pomoci z fondů Evropské unie (EU).
Náplň práce:
- koordinace vývoje elektronické spisové služby, elektronického oběhu dokumentů i nastavení procesů a jejich optimalizace/redesign a agendových systémů v resortu MPSV;
- zpracovávání provozního testování, příprava modifikací a zajišťování
jejich integrity a poskytování podpory uživatelům v elektronické spisové službě a v systémech zpracovávajících dokumenty; - vykonávání metodické, konzultační a poradenské činnosti v oblasti řízení oběhu dokumentů;
- vykonávání koncepční a normotvorné činnosti ministerstva v oblasti řízení oběhu dokumentů;
- podílení se na tvorbě resortně závazných předpisů s nejširšími a zásadními dopady do poměrů organizačních složek státu s rozsáhlými věcnými a právními vazbami na další společenské systémy;
- podílení se na optimalizaci aplikace Sharepoint s cílem jejího efektivního využívání;
- podílení se na vývoji vnitřních podpůrných IT aplikací MPSV a zajišťování součinnosti s odborem informatiky při jejich vývoji a správě; ve spolupráci s věcnými útvary analyzování a nastavování procesů a workflow v oblasti oběhu dokumentů;
- zabezpečování procesní podpory uživatelů v oblasti oběhu dokumentů;
- zpracovávání připomínek k zákonům, vyhláškám a jiným právním normám
v oblasti archivnictví a spisové služby; - provádění systémové analýzy nejsložitějších procesů a požadavků uživatelů
ve spisové službě a v systémech zpracovávajících dokumenty,
např. s celostátním nasazením včetně návrhů databází a integrace s existujícími systémy; - příprava a zabezpečování školení uživatelů v oblasti oběhu dokumentů;
- plnění úkolů dle pokynů ředitele, ve své činnosti je služební místo přímo podřízené řediteli odboru vnitřní správy.
Co od Vás očekáváme:
- státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
- dosažení věku 18 let;
- plnou svéprávnost;
- bezúhonnost;
- dosažení vysokoškolského vzdělání získaného studiem v magisterském studijním programu;
- potřebnou zdravotní způsobilost;
- potřebnou znalost českého jazyka, není-li žadatel státním občanem České republiky.
Co Vám můžeme nabídnout:
- pružná služební doba;
- 5 týdnů dovolené;
- 5 dnů indispozičního volna;
- peněžitý příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál;
- další vzdělávání státních zaměstnanců;
- možnost umístění dítěte do dětské skupiny (pouze Praha);
- zaměstnanecké benefity z fondu kulturních a sociálních potřeb.
Benefity
- Práce z domova
- Sickdays
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí
Odpovědět na inzerát
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Ministerský rada v odboru vnitřní správy: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Ministerský rada v odboru vnitřní správy?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 32.180 – 46.820 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Ministerstvo práce a sociálních věcí.