💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Ministerský rada v odboru bezpečnosti a krizového řízení

Praha

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ

na služební místo ministerský rada v odboru bezpečnosti

 a krizového řízení se zaměřením na ochranu utajovaných informací v IS a kryptografickou ochranu utajovaných informací v Ministerstvu průmyslu a obchodu

Č.j.: MPO 82200/24/01300/11000

Datum:  5. září 2024

1.            Údaje o služebním místě

státní tajemník v Ministerstvu průmyslu a obchodu, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo ministerský rada v oddělení ochrany utajovaných informací odboru bezpečnosti a krizového řízení se zaměřením na ochranu utajovaných informací v IS a kryptografickou ochranu utajovaných informací – s1177, se služebním působištěm Praha. 

Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby 59. Ochrana utajovaných informací.

Pozice je vhodná pro absolventy/absolventky.

Náplň činnosti na služebním místě je zaměřena zejména na:

  • koordinaci provozního testování, přípravě a realizaci modifikací a zajišťování integrity a poskytování podpory uživatelům informačních systémů určených ke zpracování utajovaných informací (UI); vykonávání stanovené funkce v oblasti informačních systémů, komunikačních systémů a kryptografické ochrany určených k ochraně UI;

    • instalace operačního systému Windows 11 a nastavení systému podle bezpečnostního standardu;
    • správa a údržba IS pro zpracování UI;
    • instalace a správa HW a SW;
    • uživatelská podpora v IS pro zpracování UI;
    • auditní činnost v IS pro zpracování UI;
    • správa uživatelů a nastavení rolí v IS pro zpracování UI;
    • vytváření a vedení provozní dokumentace IS;
    • zajištění fyzické, personální a administrativní bezpečnosti v IS;
    • lokální správa a obsluha kryptografických prostředků použitých v komunikačních IS (KIS);
    • správa HW data switche CISCO v KIS;
    • vykonává roli bezpečnostního správce v IS a lokálního bezpečnostního správce v KIS;

  • instalace a správa SW (Winmag, Winfem, IQ MultiAccess) pro poplachové zabezpečovací a tísňové systémy (PZTS) a elektronické kontroly vstupu EKV na PC v lokální síti;
  • správa a evidence karet přístupového systému EKV;
  • vytváření a aktualizace šablon pro vytváření utajovaných dokumentů v MS Word;
  • plnění úkolů ochrany utajovaných informací v oblasti fyzické bezpečnosti a ostatních oblastí ochrany utajovaných informací. Zpracovávání návrhů vnitřních směrnic, předpisů a norem a podílu na plnění úkolů v souladu s odbornou působností odboru (v souladu s Vyhláškou č.528/2005Sb., o fyzické bezpečnosti a certifikaci technických prostředků);
  • vedení evidence prvků zabezpečení a jejich aktualizace;
  • zajištění provedení funkčních zkoušek aktivních prvků a činnosti PZTS včetně přístupového systému EKV, kontrola vedení záznamů o jejich provedení.


2.            Údaje o složkách platu

Zveřejnění uvedených údajů o složkách platu nepředstavuje veřejný příslib.

Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 13. platové třídy.

2.1 Platový tarif

Státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 30 780 Kč do 45 420 Kč.

Státní zaměstnanec se zařadí do platového stupně podle započitatelné praxe a míry jejího zápočtu podle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „nařízení vlády č. 304/2014 Sb.).

2.2 Osobní příplatek

Rozpětí od 2 271 Kč do 6 813 Kč odpovídá průměrné výši osobního příplatku při dosahování dobrých výsledků ve služebním hodnocení ve služebních úřadech v České republice.

Osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit státního zaměstnance za jeho znalosti, dovednosti, a především za jeho výkonnost. V závislosti na výsledku jeho služebního hodnocení tedy státnímu zaměstnanci přísluší osobní příplatek v rozmezí od 0 Kč do částky odpovídající 50 % platového tarifu nejvyššího platového stupně v platové třídě, do které je zařazeno služební místo, na kterém státní zaměstnanec vykonává službu, a u tzv. vynikajících, všeobecně uznávaných odborníků do částky odpovídající 100 %.

2.3 Odměny

Státnímu zaměstnanci, který splnil mimořádné nebo zvlášť významné služební úkoly nebo který dobrovolně převzal splnění naléhavých služebních úkolů za nepřítomného státního zaměstnance, lze poskytnout odměnu a státnímu zaměstnanci, který se bezprostředně nebo významně podílel na splnění předem stanoveného mimořádně náročného služebního úkolu, jež je z hlediska působnosti služebního úřadu zvlášť významné, lze poskytnout cílovou odměnu.

3.            Údaje o podmínkách výkonu služby

Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou.

Předpokládaným termín nástupu do služby na služebním místě je bezprostředně po ukončení výběrového řízení nebo dle dohody.

Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.

Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx.

Služební úřad poskytuje následující benefity:

  • 5 týdnů dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna,
  • 5 dní služebního volna k individuálním studijním účelům,
  • den volna k zařizování osobních záležitostí,
  • pružná pracovní doba,
  • možnost výkonu služby z jiného místa dle dohody (Home office),
  • další odborné vzdělávání,
  • jazykové kurzy dle charakteru činnosti,
  • dětská skupina v budově ministerstva,
  • další benefity dle kolektivní dohody (odměny životní a pracovní, příspěvek na stravování, na penzijní či životní pojištění a individuální příspěvky dle zásad FKSP).  


4.            Podání žádosti

Posuzovány budou žádosti[1] o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 4. října 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Ministerstvo průmyslu a obchodu, Na Františku 32, 110 15 Praha 1 nebo podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu *****@******, nebo podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky: bxtaaw4).

V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo ministerský rada v oddělení ochrany utajovaných informací - 01320“.

 

5.            Podmínky účasti ve výběrovém řízení

Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem o státní službě může zúčastnit žadatel, který:

a)            je státním občanem České republiky[2], občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru[3] [§ 25 odst. 1 písm. a) zákona o státní službě],

b)           dosáhl věku 18 let [§ 25 odst. 1 písm. b) zákona o státní službě],

c)            je plně svéprávný [§ 25 odst. 1 písm. c) zákona o státní službě][4],

d)           je bezúhonný [§ 25 odst. 1 písm. d) zákona o státní službě][5],

e)           dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo [§ 25 odst. 1 písm. e) zákona o státní službě], tj. vysokoškolské vzdělání získané studiem v magisterském studijním programu[6],

f)            má potřebnou zdravotní způsobilost [§ 25 odst. 1 písm. f) zákona o státní službě][7],

g)           má potřebnou znalost českého jazyka, není-li státním občanem České republiky [§ 25 odst. 1

               písm. g) zákona o státní službě][8].

 

dále splňuje

požadavek stanovený podle § 25 odst. 5 písm. a) a b) zákona služebním předpisem státní tajemnice v Ministerstvu průmyslu a obchodu č. 16/2022, kterým je

- odborné zaměření vzdělání v zaměření technickém, IT nebo ekonomickém; Splnění tohoto požadavku se dokládá originálem nebo úředně ověřenou kopií příslušné listiny (diplom / vysokoškolský diplom);

- způsobilost mít přístup k utajovaným informacím stupně utajení „tajné“ v souladu se zákonem č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti, ve znění pozdějších předpisů; Splnění tohoto požadavku se dokládá úředně ověřenou kopií příslušného osvědčení. Nedoložení tohoto dokladu není důvodem pro vyřazení žádosti podle § 27 odst. 2 zákona o státní službě. Pokud žadatel nedisponuje příslušným dokladem a zároveň jeho žádost nebude z jiných důvodů vyřazena postupem podle § 27 odst. 2 zákona, bude akceptováno, pokud žadatel doloží, že podal žádost o vydání osvědčení fyzické osoby příslušného stupně utajení nejpozději před zařazením na předmětné služební místo.

Při podání žádosti lze doložit pouze prostou kopii dokumentů, uvedenou listinu lze v takovém případě doložit následně, nejpozději bezprostředně před konáním pohovoru.

Výhodou je:

  • znalost HW částí PC, v případě poruchy jednotlivých komponentů, schopnost jejich výměny;
  • výborná znalost operačního systému Windows včetně Zásad skupin (Group policy) a registru;
  • výborná znalost kancelářského balíku MS Office;
  • znalost MS Access nebo jiného databázového systému (Firebird, MS Sql, apod.);
  • základní znalost topologie sítí, včetně TCP/IP, telnet a smb protokolu;
  • znalost anglického jazyka na úrovni čtení a porozumění textu manuálů a technické dokumentace.


6.            Další povinné přílohy

K žádosti dále žadatel přiloží:

a)            strukturovaný profesní životopis[9],

b)           motivační dopis.

7.            Údaje o pohovoru a písemné zkoušce

Se žadateli, jejichž žádost nebyla vyřazena, provede výběrová komise pohovor.

Mgr. Ing. Vladimír Mana, LL.M.  

státní tajemník

Vyvěšeno dne:    5. září 2024

Svěšeno dne:       4. října 2024

Poučení služebního orgánu

Poučení o doručování ve výběrovém řízení podle § 24 odst. 11 zákona o státní službě:

V průběhu výběrového řízení se doručuje žadateli do datové schránky nebo na elektronickou adresu pro doručování (e-mail), pokud žadatel nemá datovou schránku zřízenu. Pokud žadatel v žádosti elektronickou adresu pro doručování neuvede a nemá zřízenu datovou schránku, bude jeho žádost vyřazena.

Dokument doručovaný žadateli ve výběrovém řízení na elektronickou adresu je doručen pátým dnem ode dne, kdy byl odeslán, pokud se datová zpráva nevrátila jako nedoručitelná. Pokud nebude možno dokument doručit, protože se datová zpráva vrátí jako nedoručitelná, učiní se neprodleně další pokus o doručení; bude-li i další pokus o doručení neúspěšný, doručí se dokument jiným vhodným způsobem. V takovém případě pak bude platit, že dokument bude doručen pátým dnem ode dne, kdy byl odeslán.

V případě doručování do datové schránky platí, že nepřihlásí-li se do datové schránky osoba, která má s ohledem na rozsah svého oprávnění přístup k dodané písemnosti, ve lhůtě 5 dnů ode dne, kdy byla písemnost dodána do datové schránky, je písemnost doručena pátým dnem ode dne, kdy byla odeslána.

Poučení o možnosti provedení pohovoru v náhradním termínu podle § 27 odst. 5 zákona o státní službě:

V případě řádné omluvy žadatele z účasti na pohovoru mu může být stanoven náhradní termín pouze se souhlasem služebního orgánu, pokud provedení pohovoru v náhradním termínu nebrání řádnému plnění

 


[1]     Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení.




[2]     Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 1 věta první zákona o státní službě dokládá příslušnými listinami, tj. průkazem totožnosti nebo osvědčením o státním občanství. Při podání žádosti lze podle § 26 odst. 2 zákona o státní službě doložit pouze písemné čestné prohlášení o státním občanství (je již zahrnuto ve formuláři žádosti, kde stačí doplnit příslušnou kolonku); uvedenou listinu je žadatel v takovém případě povinen doložit následně, nejpozději před konáním pohovoru.




[3]     Žadatel, který není státním občanem České republiky, musí zkouškou u osoby, která jako plnoprávný člen Asociace jazykových zkušebních institucí v Evropě uskutečňuje touto asociací certifikovanou zkoušku z českého jazyka jako cizího jazyka, prokázat znalost českého jazyka; to neplatí, doloží-li, že absolvoval alespoň po dobu 3 školních roků základní, střední nebo vysokou školu, na kterých byl vyučovacím jazykem český jazyk. Splnění tohoto předpokladu se dokládá příslušnou listinou.




[4]     Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 1 věta šestá zákona o státní službě dokládá písemným čestným prohlášením. Toto prohlášení je součástí formuláře žádosti.




[5]     Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 1 věta druhá zákona o státní službě dokládá výpisem z evidence Rejstříku trestů, který nesmí být starší než 3 měsíce. Pokud žadatel do žádosti poskytne údaje nutné k obstarání výpisu z evidence Rejstříku trestů, není již povinen výpis z evidence Rejstříku trestů doložit, neboť si ho služební orgán vyžádá na základě poskytnutých údajů přímo od Rejstříku trestů. Rozsah údajů nutných pro obstarání výpisu z evidence Rejstříku trestů je uveden ve formuláři žádosti.

Není-li žadatel státním občanem České republiky, je povinen doložit bezúhonnost obdobným dokladem o bezúhonnosti. Podle § 26 odst. 1 zákona o státní službě jde o doklad obdobný výpisu z evidence Rejstříku trestů, který nesmí být starší než 3 měsíce, osvědčující bezúhonnost, vydaný státem, jehož je žadatel státním občanem, jakož i státy, v nichž žadatel pobýval v posledních 3 letech nepřetržitě po dobu delší než 6 měsíců (dále jen „domovský stát“), a doložený úředním překladem do českého jazyka; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost písemným čestným prohlášením.




[6]     Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 1 věta první zákona o státní službě dokládá příslušnými listinami, tj. originálem nebo úředně ověřenou kopií dokladu o dosaženém vzdělání (výučního listu / maturitního vysvědčení / vysokoškolského diplomu). Při podání žádosti lze podle § 26 odst. 2 zákona o státní službě doložit pouze písemné čestné prohlášení o dosaženém vzdělání. Písemné čestné prohlášení o dosaženém vzdělání je zahrnuto ve formuláři žádosti; uvedenou listinu lze v takovém případě doložit následně, nejpozději před konáním pohovoru.




[7]     Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 3 zákona o státní službě dokládá písemným čestným prohlášením, které je zahrnuto ve formuláři žádosti. U nejvhodnějšího žadatele vybraného podle § 28 odst. 2 nebo 3 zákona o státní službě služební orgán ověří splnění tohoto předpokladu zajištěním vstupní lékařské prohlídky podle zákona o specifických lékařských službách.




[8]      Splnění předpokladu podle § 25 odst. 1 písm. g) se dokládá písemným čestným prohlášením. Výběrová komise podle § 27 odst. 3         

      nebo bezprostředně nadřízený představený podle § 28a ověří splnění tohoto předpokladu při pohovoru.




[9]     V životopisu žadatel uvede údaje o své dosavadní praxi a o znalostech a dovednostech týkajících se služebního místa, jehož se výběrové řízení týká. Nedoložení životopisu je jedním z důvodů pro vyřazení žádosti.




Požadavky


  • Minimální vzdělání: Vysokoškolské

Detaily o pracovním místě:
Firma: Ministerstvo průmyslu a obchodu
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Ministerský rada v odboru bezpečnosti a krizového řízení
Směnnost práce Plný úvazek
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 33000-52000 Kč
Nabídka přidána: 18. 9. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Odborný rada – referent
Praha - Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
ODBORNÝ REFERENT PRO OBLAST STAVEBNÍHO ŘÁDU
Praha - Krajský úřad Středočeského kraje
CRM Specialist
Praha - British American Tobacco
ZKUŠENÝ FINANČNÍ PORADCE DO KYJOVA
Praha - Generali Česká pojišťovna
CRM ANALYTIK/ČKA
Praha - Raiffeisenbank
PORADCE NA POBOČCE V RAKOVNÍKU (HPP)
Praha - Generali Česká pojišťovna
Vedoucí obchodního středisla
Praha - 45 000 Kč - 50 000 Kč
PORADCE NA POBOČCE v České Lípě(HPP)
Praha - Generali Česká pojišťovna
Senior Backend Developer with JAVA
Praha - DHL Information Services
Marketing Specialist s AJ/NJ - Praha 5
Praha - 40 000 Kč/měsíc - 55 000 Kč/měsíc
Junior Product Owner - Digitální produkty
Praha - Generali Česká pojišťovna
GM & Office Support Specialist
Praha - JTI Česká republika
Referent/ka odboru výstavby
Praha - 23 390 Kč - 34 370 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Ministerský rada v odboru bezpečnosti a krizového řízení: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Ministerský rada v odboru bezpečnosti a krizového řízení?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 33000-52000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Ministerstvo průmyslu a obchodu.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Ministerský rada v odboru bezpečnosti a krizového řízení ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Ministerstvo průmyslu a obchodu ještě dnes.