Asistent/ka obchodního oddělení
Popis pozice
V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!
Na této pozici budete především oporou našich nákupčích v administrativních úkonech (např. letákové aktivity, výběrová řízení v sortimentu, zařazování nových výrobků do interního systému). Budete mít možnost komunikovat s dodavateli a kolegy napříč firmou.
Co vám nabízíme
* moderní kanceláře 5 minut od metra Nové Butovice a parkování pro zaměstnance zdarma
* prostor pro váš kariérní i osobní růst
* zero food waste Kantýnu, ovoce v kuchyňkách, masáže a cvičení na pracovišti
* členství ve skupinách pořádajících exkurze k dodavatelům, rozvojové workshopy, výlety, letní kino, únikové hry a další
* home-office dle možností pracovní pozice
Co u nás budete dělat
* spolupracovat s příslušným Category managerem/Senior Category managerem v kategorii processed meat – uzeniny
* zodpovídat především za administrativní práci
* zodpovídat za zadávání nákupních a realizačních cen
* zodpovídat za zadávání promočních aktivit, generovat a kontrolovat
* promoční dohody, korektury letáků
* připravovat podklady pro výběrové řízení nového sortimentu,
* udržovat databázi produktů
* párovat faktury a řešit cenové rozdíly, fakturace
* připravovat podklady pro smluvní dokumentaci
* komunikovat s dodavateli vč. zahraničních a udržovat jejich databáze
* připravovat podklady pro analýzy dat, dílčí obchodní projekty
* komunikovat s prodejnami a distribučními centry včetně řešení incidentů
* komunikovat interně s ostatními odděleními
Co od vás očekáváme
* zkušenosti v retailu (výhodou)
* znalost anglického jazyka (slovem a písmem) výhodou
* výbornou znalost MS Office, práce se systémy
* zaměření na detail a organizaci
* zaměření na procesy a administrativní činnost
* proaktivitu a pečlivost
* řidičský průkaz (výhodou)
Jaký jsme zaměstnavatel
* podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, všem zaměstnancům pravidelně rozdáváme ovocné svačiny, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci
* klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, pětkrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup
* dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity
* jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně
* zaměstnáváme více než 20 000 kolegů
* jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
* obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků
* působíme na trhu více než 30 let (od roku 1991)
* máme více než 340 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert Online
V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka obchodního oddělení: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka obchodního oddělení?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Albert.