Administrátor dat
Správa dat, zodpovídání za jejich správnost a přesnost, s tím spojená případná identifikace vzniklých problémů a jejich řešení.
Nabídka: Home office (2-3 dny v týdnu)
13. plat
Flexibilní pracovní doba
25 dní dovolené
Plně hrazené jazykové kurzy
2 Sick Days
Příspěvek na dopravu
Stravenky
Moderní kanceláře v centru Českých Budějovic
Požadavky: MS Excel - Kontingenční tabulky, VLOOKUP, správa velkých dat
Anglický jazyk - plynulá ústní i písemná komunikace
Analytické myšlení
Dobré komunikační dovednosti
Znalost SAP výhodou
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrátor dat: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrátor dat?
Práce je nabízena v lokalitě České Budějovice.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Adecco České Budějovice PP.