Marketing Strategist
**Váš budoucí zaměstnavatel**:
Hledáme člověka do e-commerce prostředí. Někoho, kdo umí pracovat s daty a je duší marketingový stratég, který bude zodpovědný za expanzi a rozvoj zahraničních trhů.
**Požadavky**:
Hledáme člověka se **strategickým uvažováním **, **schopností hledat příležitosti na trhu **, **analyzovat jejich potenciál **a jasně **popsat zákaznický benefit nákupu **. Pro tuto pozici potřebujeme člověka, který bude schopen **jednat s lidmi na všech úrovních firmy **- od juniorních specialistů až po board. Musí být schopen **uřídit vztahy mezi týmy a jednotlivci **. A vytvořit duo se seniorním Marketing Managerem pro EU.
**Kdo jste?**
- Máte zkušenosti se stavbou produktů a služeb, brand marketingem z velké korporace, category managementem nebo 360° marketingem nebo máte zkušenosti z reklamní agentury jako stratég.
- Umíte pracovat s daty a vyvozovat z nich.
- Umíte identifikovat příležitosti.
- Máte velmi pokročilé komunikační a prezentační dovednosti.
- Zvládáte projektové řízení a jste systematická osoba.
- Uřídíte vztahy mezi odděleními.
- Jste týmový hráč a rád kooperujete s druhými.
- Umíte s MS Office (primárně Excel, PowerPoint).
- Pokud máte znalost práce s Google Analytics, je to výhodou.
- Domluvíte se anglicky.
- Jiný jazyk jako němčina/maďarština výhodou.
**Zodpovědnosti**:
Primární odpovědností budou **analýzy vstupu společnosti na trh, příprava akviziční strategie a rozvoj zahraničních **trhů včetně **tvorby produktů a služeb **.
**Jaká bude Vaše pracovní náplň?**
- **Poznávání spotřebitelů **, a s tím spojená **práce s daty **spolu s Insight managerem.
- **Příprava vstupu **na zahraniční trhy.
- Tvorba **strategie a taktiky **pro **budování znalosti značky **a **akvizici zákazníků **na zahraničních trzích.
- Tvorba **nových služeb a produktů **, které podporují **penetraci značky v zahraničí **.
- Příprava dlouhodobého **marketingového plánu **a **podkladů pro marketingovou komunikaci programu a PR **.
- **Práce **s informacemi a **daty z analýzy spotřebitelů **, trhu/trendů a konkurence.
- Velmi úzká spolupráce s EU týmem, B2C Marketing Managerem, oddělením marketingové komunikace a Insight Managerem.
**A dále?**
- Budování **povědomí o značce **ve svěřených zemích (4).
- **Akvizice **nových zákazníků a jejich **retence **.
- V dalších fázích **budování frekvence nákupů **a objem košíku evropských zákazníků.
- **Stavba nových produktů a služeb **a jejich testování před uvedením na trh.
- Zadávání **požadavků na průzkumy **spolu s Insight managerem.
- Kooperace na **finančním řízení **svěřených zemí.
**Nabídka**:
**Co Vám firma nabízí?**
- HPP na pracovní smlouvu.
- Bonusy.
- Hybridní model práce (dva dny z domu).
- Neformální firemní kulturu.
- Celkem 25 dnů volna.
- Interní systém vzdělávání a externí kurzy včetně jazykového vzdělávání.
- Zaměstnanecké slevy.
- Stravenky.
- Multisport kartu.
- ..a mnoho dalšího.
**Pokud Vás nabídka zaujala, prosím pošlete mi CV.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Marketing Strategist: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Marketing Strategist?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Devire.