Manažer zákaznického servisu v dopravě
Požadavky: Pro našeho klienta, silnou mezinárodní spediční společnost, hledáme vhodné kandidáty na výše uvedenou pozici.
Co Vás na pozici čeká?
* Koordinace 4 členného týmu
* Plánování směn a dovolených
* Průběžný profesní a kvalitativní rozvoj týmu
* Budete spolupracovat s odděleními napříč společností, se zahraničními pobočkami a partnery
* Řešení denní operativy
Co bude Vaší odměnou?
* Zázemí stabilní společnosti
* Jazykové kurzy
* Firemní mobil a notebook
* Stravenkový paušál
Ozvěte se nám pokud:
* Máte již zkušenosti se zákaznickým servisem
* Máte zkušenost s vedením týmu minimálně 2 roky
* Nebojíte se komunikovat v anglickém jazyce
* Práce s balíčkem MS Office, především v Excelu Vám nedělá problém
* Jste komunikativní a prozákaznicky orientovaní
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Brno-město Pracovní pozice: Manažer zákaznického servisu v dopravě Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 35000 - 50000 Kč/měsíc Nabídka přidána: 10. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Manažer zákaznického servisu v dopravě: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Manažer zákaznického servisu v dopravě?
Práce je nabízena v lokalitě Brno-město.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35000 - 50000 Kč/měsíc.