Manažer zákaznického servisu pro region CEE

Hodonín


Vytvářet a implementovat jednotnou strategii zákaznického servisu pro společnosti v rámci CEE (CZ, SK, PL, HU), s cílem zajistit efektivní komunikaci se zákazníky a rychlé řešení stížností

Vedení, rozvoj a motivace týmů v jednotlivých zemích

Spolupráce na strategických projektech souvisejících s integrací společnosti, sdílení služeb mezi jednotlivými zeměmi apod.

Monitorování a optimalizace procesů zákaznického servisu

Sledování klíčových ukazatelů výkonnosti a reporty pro vedení


Nabídka: Atraktivní mzdové ohodnocení a motivující bonusový systém

Možnost uplatnění zkušeností v rámci významné mezinárodní společnosti

Profesní výzvu, budete budovat novou strukturu oddělení Customer Service a zavádět nové procesy

Inspirující pracovní prostředí v mezinárodním týmu

Širokou škálu benefitů

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.


Požadavky: Jedinečná příležitost pro profesionály v oblasti zákaznického servisu ve výrobních firmách. Náš klient je dynamická a rychle rostoucí mezinárodní výrobní společnost, která se zaměřuje na inovace a kvalitu a neustále hledá způsoby, jak zlepšit své procesy a výsledky. Pro jejich nově budovanou regionální centrálu pro střední Evropu hledáme zkušeného manažera/manažerku, v oblasti zákaznického servisu. Hledáme člověka, který je schopen budovat silné vztahy se zákazníky a zaměstnanci a vytvářet pozitivní image společnosti. Bude se podílet na transformaci činností v rámci zákaznického servisu a integraci jednotlivých oddělení v regionu CEE

Vysokoškolské vzdělání

Zkušenost s vedením mezinárodního týmu a zaváděním moderních informačních technologií

Výborné komunikační a interpersonální vztahy se schopností empatického přístupu.

Schopnost multitaskingu, stanovení priorit a efektivního řešení problémů

Schopnost analyzovat data a vytvářet reporty s doporučeními

Zkušenosti s change managementem a projektovým managementem

Znalost Excelu na pokročilé úrovni; a znalost pokročilých nástrojů pro finanční analýzu

Plynulá znalost anglického jazyka



Detaily o pracovním místě:
Lokalita: Hodonín
Pracovní pozice: Manažer zákaznického servisu pro region CEE
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 20. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Brigádník/Brigádnice
Hodonín - Albert Česká republika, s.r.o.
Key Account Manager
Břeclav - ZFP GROUP, a. s.
Natírání footbedů - stélek obuvi
Hodonín - HELMIC TRADE spol. s.r.o. | 150 Kč - 200 Kč
Pracovník ostrahy marketů od 135 Kč/hod.
Vracov - SONIDO Investment s.r.o. | 135 Kč - 145 Kč
Bankovní poradce, Hodonín
Hodonín - Česká pošta, s.p.
PROFÍK NA OBCHOD A MEZILIDSKÉ VZTAHY
Hodonín - Generali Česká pojišťovna
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Manažer zákaznického servisu pro region CEE: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Manažer zákaznického servisu pro region CEE?

Práce je nabízena v lokalitě Hodonín.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Manažer zákaznického servisu pro region CEE ve městě Hodonín? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1394