Manažer zákaznického servisu pro region CEE
Vytvářet a implementovat jednotnou strategii zákaznického servisu pro společnosti v rámci CEE (CZ, SK, PL, HU), s cílem zajistit efektivní komunikaci se zákazníky a rychlé řešení stížností
Vedení, rozvoj a motivace týmů v jednotlivých zemích
Spolupráce na strategických projektech souvisejících s integrací společnosti, sdílení služeb mezi jednotlivými zeměmi apod.
Monitorování a optimalizace procesů zákaznického servisu
Sledování klíčových ukazatelů výkonnosti a reporty pro vedení
Nabídka: Atraktivní mzdové ohodnocení a motivující bonusový systém
Možnost uplatnění zkušeností v rámci významné mezinárodní společnosti
Profesní výzvu, budete budovat novou strukturu oddělení Customer Service a zavádět nové procesy
Inspirující pracovní prostředí v mezinárodním týmu
Širokou škálu benefitů
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Požadavky: Jedinečná příležitost pro profesionály v oblasti zákaznického servisu ve výrobních firmách. Náš klient je dynamická a rychle rostoucí mezinárodní výrobní společnost, která se zaměřuje na inovace a kvalitu a neustále hledá způsoby, jak zlepšit své procesy a výsledky. Pro jejich nově budovanou regionální centrálu pro střední Evropu hledáme zkušeného manažera/manažerku, v oblasti zákaznického servisu. Hledáme člověka, který je schopen budovat silné vztahy se zákazníky a zaměstnanci a vytvářet pozitivní image společnosti. Bude se podílet na transformaci činností v rámci zákaznického servisu a integraci jednotlivých oddělení v regionu CEE
Vysokoškolské vzdělání
Zkušenost s vedením mezinárodního týmu a zaváděním moderních informačních technologií
Výborné komunikační a interpersonální vztahy se schopností empatického přístupu.
Schopnost multitaskingu, stanovení priorit a efektivního řešení problémů
Schopnost analyzovat data a vytvářet reporty s doporučeními
Zkušenosti s change managementem a projektovým managementem
Znalost Excelu na pokročilé úrovni; a znalost pokročilých nástrojů pro finanční analýzu
Plynulá znalost anglického jazyka
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Manažer zákaznického servisu pro region CEE: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Manažer zákaznického servisu pro region CEE?
Práce je nabízena v lokalitě Hodonín.