Informace Vaši náplní práce bude, dbát na kvalitu úklidu podřízených zaměstnanců (cca 50-60), z většiny se jedná o zaměstnance se statusem OZP, jelikož jsme chráněná dílna, dále Vás určitě nemine téměř každodenní komunikace se zaměstnanci zákazníka, revidovat v interním systému identifikace uklizených objektů. Budete zpracovávat podklady pro mzdy svých podřízených (docházky), objednávky úklidového a hygienického materiálu na konkrétní objekty zakázek, rozpisy služeb úklidových pracovníku. Vaší oblasti působnosti budou především oblasti okolí Prostějova, jižní okolí Olomouce, Kroměříž, okolí Hranic na Moravě, okolí Přerova a Lipníku nad Bečvou. S čím byste měli počítat a určitě Vás to potká, je práce pod stresem(časté telefonní hovory se zaměstnanci) - řešení reklamací úklidu s klientem. Co od vás očekáváme Zkušenosti s vedením kolektivu na obdobné pozici minimálně 2 roky, slušné vystupování, komunikativnost, trpělivost. Znalost MS office, ŘP sk.B - aktivní řidič. Zaslání životopisu. Co vám nabízíme Automobil i telefon k soukromým účelům samozřejmostí, flexibilní pracovní dobu.