Manažer pro nákup IT zboží a služeb
Popis pozice
V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!
Na této pozici budete úzce spolupracovat s IT manažery při návrhu kritérií pro výběr a vyhodnocení IT zboží a služeb. Jedná se o klíčovou roli v regionálním týmu IT Sourcingu.
Co vám nabízíme
* home-office dle možností pracovní pozice
* moderní kanceláře 5 minut od metra Nové Butovice a parkování pro zaměstnance zdarma
* možnost pro váš kariérní i osobnostní růst
* spolupráci v rámci mezinárodních týmů skupiny Ahold Delhaize
* po domluvě se svým nadřízeným možnost dočasně pracovat na dálku ze zahraničí
* zero food waste Kantýnu, ovoce v kuchyňkách, masáže a cvičení na pracovišti
* členství ve skupinách pořádajících exkurze k dodavatelům, rozvojové workshopy a další
Co u nás budete dělat
* zodpovídat za plánování, řízení a realizaci dlouhodobých strategických plánů v oblasti IT zboží a služeb
* pořádat výběrová řízení
* vést smluvní jednání a uzavírání smluv
* spolupracovat při pravidelném hodnocení kvality služeb
* řídit vztahy s dodavateli
* vyhledávat nové příležitosti ke zlepšení/inovace
* průzkum trhu
* snižovat náklady na pořízení zboží a služeb, které se týkají IT
Co od vás očekáváme
* vysokoškolské vzdělání
* praxe minimálně 5 let ze souvisejícího oboru
* výborná znalost IT trhu, zboží a služeb
* český a anglický jazyk na komunikativní úrovni
* excelentní vyjednávací schopnosti
* prezentační dovednosti
* expertíza v rámci trhu
Jaký jsme zaměstnavatel
* podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, všem zaměstnancům pravidelně rozdáváme ovocné svačiny, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci
* klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, pětkrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup
* dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity
* jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně
* zaměstnáváme více než 20 000 kolegů
* jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
* obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků
* působíme na trhu více než 30 let (od roku 1991)
* máme více než 340 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert Online
V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Manažer pro nákup IT zboží a služeb: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Manažer pro nákup IT zboží a služeb?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Albert.