Manažer pro nákup IT zboží a služeb
V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!Na této pozici budete úzce spolupracovat s IT manažery při návrhu kritérií pro výběr a vyhodnocení IT zboží a služeb. Jedná se o klíčovou roli v regionálním týmu IT Sourcingu.Co vám nabízíme * home-office dle možností pracovní pozice * moderní kanceláře 5 minut od metra Nové Butovice a parkování pro zaměstnance zdarma * možnost pro váš kariérní i osobnostní růst * spolupráci v rámci mezinárodních týmů skupiny Ahold Delhaize * po domluvě se svým nadřízeným možnost dočasně pracovat na dálku ze zahraničí * zero food waste Kantýnu, ovoce v kuchyňkách, masáže a cvičení na pracovišti * členství ve skupinách pořádajících exkurze k dodavatelům, rozvojové workshopy a dalšíCo u nás budete dělat * zodpovídat za plánování, řízení a realizaci dlouhodobých strategických plánů v oblasti IT zboží a služeb * pořádat výběrová řízení * vést smluvní jednání a uzavírání smluv * spolupracovat při pravidelném hodnocení kvality služeb * řídit vztahy s dodavateli * vyhledávat nové příležitosti ke zlepšení/inovace * průzkum trhu * snižovat náklady na pořízení zboží a služeb, které se týkají ITCo od vás očekáváme * vysokoškolské vzdělání * praxe minimálně 5 let ze souvisejícího oboru * výborná znalost IT trhu, zboží a služeb * český a anglický jazyk na komunikativní úrovni * excelentní vyjednávací schopnosti * prezentační dovednosti * expertíza v rámci trhuJaký jsme zaměstnavatel * podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, všem zaměstnancům pravidelně rozdáváme ovocné svačiny, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci * klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, pětkrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup * dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity * jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně * zaměstnáváme více než 20 000 kolegů * jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize * obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků * působíme na trhu více než 30 let (od roku 1991) * máme více než 340 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert OnlineV našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Manažer pro nákup IT zboží a služeb: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Manažer pro nákup IT zboží a služeb?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Albert.