Manažer pro klíčové zákazníky

Velvěty, Rtyně nad Bílinou, Rtyně nad Bílinou
Najděte si práci či brigádu na portálu JenPráce.cz! Každý den aktuální nabídky v České republice i zahraničí.


O nás

Firma Czech Aerosol je nejstarší a největší výrobce aerosolových sprejů v České republice. Jsme silná, ryze česká společnost, jejíž historie sahá až do roku 1961. Dbáme nejen na ochranu životního prostředí a zachování přírodních zdrojů, ale rovněž na tradice, spravedlivé podmínky zaměstnání a odpovědnost v obchodním jednání. Máte-li chuť být součástí našeho týmu, neváhejte nám zaslat svůj životopis.

Co Vás čeká

  • budete mít na starosti operativní administrativu spojenou s daným zákazníkem (komunikace se zákazníkem při řešení forecastů a objednávek);
  • plánování zakázek v informačním systému;
  • zadávání požadavků pro týdenní výrobní plán;
  • organizace expedice objednávek (komunikujete s dopravci);
  • zodpovědnost za platební kázeň zákazníků;
  • sledování stavu zásob materiálu a hotové výroby;
  • spolupracuje při zavádění nových výrobků (kontrola projektového listu);
  • podpora obchodních manažerů.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • ideálně VŠ, SŠ (ekonomie, marketing & management)
  • nezbytně nutná je výborná znalost anglického jazyka, každodenní komunikace se zahraničními zákazníky.
  • německý jazyk výhodou.

Velkou výhodou bude, pokud se dokážete rychle adaptovat na nové prostředí, nevyděsí Vás množství práce a množství nových informací. 

Pracujeme v IS K2, důležitá je tak znalost MS Excel, ideálně i kontingenční tabulky (není podmínkou).

Co Vám můžeme nabídnout

  • pracovní doba je pružná, nejste-li ranní ptáče nemusíte být v 7:00hod. na pracovišti.
  • pracovní týden má u nás 37,5 hod. 
  • v rámci pracovní doby můžete navštěvovat kurzy jazyků. 
  • v prvním roce pracovního poměru máte nárok na 13. mzdu, po roce je uzavírána manažerská smlouva s nárokem na kvartální a roční prémie (hodnocení na základě cílů).

K oblíbeným benefitům patří možnost využít home office, každoroční příspěvek na dovolenou ve výši 8 000,- Kč; a příspěvek na stravování. 



Benefity


  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na dovolenou


  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Czech Aerosol, a.s.
    Lokalita: Rtyně nad Bílinou
    Pracovní pozice: Manažer pro klíčové zákazníky
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 37.000 Kč
    Nabídka přidána: 25. 4. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Manažer pro klíčové zákazníky: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Manažer pro klíčové zákazníky?

Práce je nabízena v lokalitě Rtyně nad Bílinou.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 37.000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Czech Aerosol, a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Manažer pro klíčové zákazníky ve městě Rtyně nad Bílinou? Pošlete svůj životopis firmě Czech Aerosol, a.s. ještě dnes.
0.1317