Manažer Pro Call Centrum
Pro naši společnost MND Energie a.s. hledáme do našeho obchodního týmu nového kolegu/ kolegyni na pozici:
**Manažer pro Call centrum**:
**Co říká MND Energie a.s. o pozici**
Jsme MND Energie a.s., člen silné investiční skupiny KKCG. Od začátku roku 2014 nabízíme českým domácnostem zemní plyn a elektřinu jinak než trh. Naše nabídka je výhodná nejen cenou, ale i podmínkami - chceme posouvat zažité, bořit mýty, být féroví. V naší nabídce nenajdete žádné skryté sankce, fígle či podmínky pod čarou. Nevyužíváme podomní prodejce. Věříme, že i díky tomu nám věří již více než čtvrt milionů zákazníků.
Do našeho přátelského týmu hledáme nového kolegu/ kolegyni na pozici:
**Projektový manažer**
**Co Tě čeká**:
Řízení denních operací call centra, plnění stanovených cílů v oblasti výkonu, kvality a efektivity.
Zodpovědnost za řízení callcentra o 30-40 zaměstnancích.
Přímé vedení a motivace týmu tří teamleaderů a jedné trenérky.
Poskytování pravidelné zpětné vazby a rozvoje zaměstnancům s cílem jejich profesního růstu.
Implementace a monitorování klíčových metrik výkonu a kvality, s cílem neustále zlepšovat služby poskytované zákazníkům.
Zajištění dodržování interních procesů a standardů kvality.
Řízení krizových situací a řešení stížností zákazníků s profesionalitou a empatií.
Přímé řízení provozu, přijímání provozních opatření, utilizace podřízených.
Možnost flexibilního plánování pracovní doby a občasná práce z domova.
**Co by Ti nemělo chybět**:
Lidský, podporující, motivující, pozitivní a férový přístup.
Schopnost přivádět vize a cíle společnosti k životu.
Důslednost, schopnost samostatné i týmové práce.
Minimálně 3 roky zkušeností v oblasti call center nebo v oblasti energetiky, popř. v jiné podobné roli.
Velmi dobré komunikační dovednosti.
Schopnost motivovat a vést tým k dosažení společných cílů.
Zkušenost s analýzou dat a schopnost využít data pro rozhodování a zlepšování výsledků.
Schopnost pracovat pod tlakem a efektivně řešit problémy.
Znalost call center technologií a klasických MS Office nástrojů (Power point, Excel, Word, Outlook apod.)
Velmi dobré organizační schopnosti.
**Proč se Ti u nás bude líbit**:
Jsme přátelský tým, dynamická společnost.
Motivující mzdové ohodnocení
Příležitost seberealizace a osobního růstu
**Další nadstandardní benefity**:
5 týdnů dovolené + 4 sick days
Možnost občasné práce v režimu Home Office
Příspěvek formou Kafetérie 15.000 Kč ročně
Příspěvek na penzijní připojištění
Zvýhodněný mobilní tarif i pro rodinu a přátele
Školení, kurzy
Další skupinové benefity a zázemí společnosti KKCG
Lokalita
Ústí nad Labem
Termín nástupu
IHNED, DOHODOU
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Manažer Pro Call Centrum: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Manažer Pro Call Centrum?
Práce je nabízena v lokalitě Liberec.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy MND a.s..