Manažer pro akvizici a rozvoj obchodu

Hradec Králové




Požadavky: Pro našeho klienta, který působí v oblasti telekomunikační a digitální infrastruktury, hledáme nového kolegu/kolegyni, který posílí obchodní tým.

Cítíte se skvěle v obchodních jednáních a komunikaci s lidmi?

Chcete svým klientům nabídnout jistotu a předvídatelnost?

Usilujete o dobré vztahy s klienty a „win-win“ řešení? Tak hledáme právě Vás!

Investiční společnost podporuje své klienty v plánování jejich finanční budoucnosti vlastním způsobem.

Detaily k pozici:

Manažer pro akvizice a rozvoj obchodu (Investment and Development Manager) má a rozvíjí dovednosti srovnatelné s dovednostmi investičního bankéře v oblasti TMT (Technology, Media and Telecom). Disponuje znalostmi mobilních operátorů, věžových a infrastrukturních společností, aktivit v oblasti fúzí a akvizic mezi nimi, sdílení sítí, telekomunikačních technologiích. Orientuje se v časové hodnotě peněz, analýze rizik a přínosů, pronájmech komerčních nemovitostí, smluvní dokumentaci, obchodní a právní due diligence. Má dovednosti v oblasti klientských služeb a přirozené vyjednávací a vůdčí schopnosti.

Zdá se Vám to příliš náročné nebo odborné? Nebojte se! Dostane intenzivní školení od nejlepších manažerů a obchodníků z celého světa, abyste byli perfektně připraveni na nástrahy tohoto dynamicky se rozvíjejícího odvětví.

Koho hledáme?

* Iniciativní osobnost se schopností myslet kreativně

* Neochvějná integrita a chuť rozvíjet povědomí klientů o sféře telekomunikačního světa

* Vysoký stupeň intelektuální zvídavosti a vášeň nepřestávat se učit a růst

* Schopnost uplatňovat zdravý úsudek, činit informovaná rozhodnutí a jednat nezávisle

* Velká pozornost věnovaná detailům a důraz na přesnost

* Vynikající písemné a ústní komunikační dovednosti

* Schopnosti efektivního time managementu, prioritizace a proaktivního řešení potenciálních konfliktů

* Týmový hráč, schopný využít rozmanitost zkušeností, povahy a přesvědčení

* Loajalita vůči TIP a jejím klientům

* Sebedůvěra být sám sebou – autentičnost, přirozenost

Požadovaná kvalifikace:

* Minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou

* Perfektní znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího, angličtina je plus

* 3-5 let zkušeností v oblasti sales, nemovitostí, finančních služeb, poradenství, práva

* Počítačové dovednosti (Microsoft office a systémy řízení vztahů se zákazníky jako Dynamics 365)

* Digitální gramotnost

* ŘP sk. B a vlastní vůz (hrazené cestovní náklady)

* Orientace na zákazníka a klientský servis

Co Vám nabízíme:

Práci, která Vás bude opravdu bavit, v prostředí mezinárodní firmy s obrovským potenciálem růstu a ambicí stát se světovou jedničkou ve svém oboru. Interakce s kolegy po celém světě (USA, UK, LAT. AM, EU, KOREA) a možnosti se učit od zkušených a úspěšných.

Možnost stát u zrodu velkého projektu v ČR, přispět k jeho rozvoji a podílet se na jeho úspěchu - obchodní model je ověřen z předchozího působení skupiny ve 25 zemích světa a ze 4letého působení na trhu v České Republice.

* Fixní mzdu 50 000 Kč

* Štědrý a transparentní systém provizí za uzavřené obchody (vypláceny měsíčně)

* HPP, příp. IČO (dle Vašich preferencí)

* Stravenkový paušál

* 5 týdnů dovolené

* Flexibilní pracovní dobu

* Flexibilní pracovní prostředí – možnost práce z domova/hybridní model

* 3 Sick days

* Soustavné mentorování a školení českými i zahraničními managery, kteří jsou leadery v oboru

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Operátor/ka výroby
Hradec Králové - 29 000 Kč - 35 000 Kč
Skladník/ce
Hradec Králové - 160 Kč - 185 Kč
Manažer pro akvizici a rozvoj obchodu
Hradec Králové - 50 000 Kč/měsíc - 100 000 Kč/měsíc
Procesní inženýr
Hradec Králové - 50 000 Kč - 53 000 Kč
PRACOVNÍK ÚKLIDU (uklízeč/ka) Hradec Králové
Hradec Králové - JAMIKA CZ s.r.o. | 11 000 Kč - 11 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Manažer pro akvizici a rozvoj obchodu: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Manažer pro akvizici a rozvoj obchodu?

Práce je nabízena v lokalitě Hradec Králové.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 50000 - 100000 Kč/měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Manažer pro akvizici a rozvoj obchodu ve městě Hradec Králové? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.6550