Manažer podpory obchodu| hranice
Máš zkušenosti z oblasti obchodu a produktového managementu? Nedělá ti problém vedení menšího týmu? Tak se mi ozvi!
Náplň práce:
- rozvoj oddělení podpory obchodu
- vedení týmu
- komunikace se zákazníky
- zpracování poptávky a tvorba nabídky
- navedení zákaznické objednávky
- zpracování smluvní dokumentace
- řešení reklamací
- návrh optimalizací na zrychlení procesů
- spolupráce na rozvoji IS
Nabídka: - 20 dní dovolení
- prostředí rodinné firmy
- možnost pracovat z domu
- flexibilní pracovní doba
- sleva na produkty
- firemní akce
Požadavky: - min. SŠ vzdělání obchodního/ekonomického zaměření
- zkušenosti s vedením týmu
- praxe na obdobné pozici
- znalost produktového managementu
- znalost AJ na pokročilé úrovni - jednání se zákazníky a dodavateli
- uživatelská znalost MS Excel
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Manažer podpory obchodu| hranice: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Manažer podpory obchodu| hranice?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 50000 - 80000 Kč za měsíc.