Manažer/ka Prodejny Chovatelských Potřeb
Jsme moderní a stabilní česká firma a jednička na trhu s chovatelskými potřebami a krmivy pro zvířata. Provozujeme přes 160 převážně retailových prodejen, jejichž síť neustále rozšiřujeme a prodejny stále modernizujeme a vylepšujeme.
Jako manažer prodejny jsi klíčovým zaměstnancem, který zajišťuje bezchybný provoz celé prodejny, motivuje a rozvíjí svůj tým a je pro ně vzorem. Výsledkem tvojí dobré práce je plnění obchodních cílů, spokojený tým a prodejna odpovídající našemu standardu, do které se rádi vrací zákazníci.
- Celkové řízení svěřené prodejny po stránce provozní, organizační i personální.
- Péče a zodpovědnost za ekonomické výsledky prodejen a plnění obchodních cílů.
- Řízení 4-10 zaměstnanců, kterým budeš poskytovat zpětnou vazbu, rozvíjet je a motivovat.
- Péče a rozvoj o své zaměstnance (nábor, odměňování, rozvoj, bezpečnost a zákoník práce).
- Zajištění spokojenosti všech zákazníků.
- Zajištění provozu prodejny (plánování docházky a organizace), zajištění dodržování všech interních procesů.
- Podílení se na provozních činnostech a manuálních prací včetně práce na pokladně, úklidu, zpracování zboží, péče o zvířata a aktivní prodej.
- Objednávání zboží, účast na inventurách, účast na firemních školení.
- Přímá komunikace s centrálou a regionálním manažerem, účast na regionálních poradách.
- Kooperace s ostatními prodejnami v rámci regionu.
- Iniciativu ve vzdělávání v našem oboru co se týče: krmiv, chov. potřeb, živých zvířat včetně nových trendů v chovatelství.
**POŽADUJEME**:
- Mít zkušenost s vedením lidí, ideálně v maloobchodních prostředí, schopnost je organizovat a být jim vzorem.
- Schopný otevřeně a přímo komunikovat.
- Chuť a schopnost aktivně prodávat.
- Zaučovat, vzdělávat a pomáhat svým zaměstnancům kariérně růst.
- Proaktivní v přístupu k zákazníkům, řešení reklamací a zadaným úkolům.
- Samostatně si poradit i ve stresových situacích.
- Iniciativní a přicházející s novými nápady, které zvýší kvalitu prodejny i zaměstnanců.
- Ochotný pracovat o víkendech nebo ve svátcích.
- Zvládat ovládání MS Office: zejména Excel, Outlook.
- Milovník zvířat, protože bez toho to nejde.
**NABÍZÍME**:
- Pestrou a zajímavou práci, kdy každý den je jiný.
- Práci v příjemném a moderním prostředí.
- Motivační platové ohodnocení založené na plnění tvých obchodních cílů a tvých kvalitách.
- Velmi výhodné zaměstnanecké slevy na všechny naše produkty pro tvoje zvířátka.
- Stravenkový paušál ke mzdě.
- 5 týdnů dovolené.
- Absolvování kurzu Péče o zvířata na prodejnách a kurzu Vyhrazené léčivé přípravky.
- Možnost kariérního růstu.
- Zaškolování přímo na prodejně, interní vzdělávání a školení.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Manažer/ka Prodejny Chovatelských Potřeb: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Manažer/ka Prodejny Chovatelských Potřeb?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy SUPER PET , a.s..