Manažer/ka pro řízení rizik – Magistrát města Ostravy
Náplň práce
Co budete dělat?
- definovat postupy, pravidla a rizikové limity
- rozvíjet a monitorovat systém řízení rizik
- identifikovat a odborně posuzovat rizika v různých oblastech
- dohlížet na řízení rizik a kontrolovat dodržování rámců a metodik
- poskytovat metodickou podporu a spolupracovat s odbory magistrátu
- připravovat podklady a reporty pro vedoucí odboru, primátora a výbor
- vést potřebnou dokumentaci
Požadované kompetence?
✔ odborné znalosti v oblasti účetnictví, finančních analýz a řízení rizik
✔ základní orientace v zákoně č. 128/2000 Sb. a povědomí o činnostech odborů magistrátu
✔ počítačová a numerická způsobilost, informační a datová gramotnost
✔ skvělé komunikační dovednosti, schopnost pracovat pod tlakem
✔ výkonnost, samostatnost, dobré plánovací a organizační schopnosti
✔ praxe v oblasti řízení rizik, auditu nebo kontroly a ve veřejné správě je výhodou
Co Vám nabízíme?
? Stabilní a zajímavou práci
? Možnost profesního rozvoje
? Flexibilní pracovní dobu
Pozor! Přihlášku a potřebné dokumenty je nutné dodat podle zákona č. 312/2002 Sb.
Kompletní informace najdete zde: Odkaz
Těšíme se na Vaši přihlášku! ????
Odpovědět na inzerát 16 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Manažer/ka pro řízení rizik – Magistrát města Ostravy: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Manažer/ka pro řízení rizik – Magistrát města Ostravy?
Práce je nabízena v lokalitě Moravskoslezský kraj.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Statutární město Ostrava – magistrát.