Manažer cateringových akcí a provozu
O nás
Jsme parta nadšenců, pro které je gastronomie stále srdeční záležitost. Součástí našeho portfolia jsou nejen bistra a kavárny, ale i cateringová společnost. Vše se stále snažíme posouvat dál a vytvářet pro naše zákazníky nadstandardní servis. Reagujeme na rychlý a moderní vývoj na trhu, který prezentujeme našim hostům v podobě našich produktů, servisu a služeb.
Náplň práce:
- Administrativa spojená s akcí (excel, word)
- Realizace eventů
- Koordinace personálu na akci
- Podílení se na kreativní tvorbě
- Provozní činnost našich středisek
- Komunikace s dodavateli
Co od Vás očekáváme:
- Zkušenost v gastronomii a cateringovými akcemi
- Řidičský průkaz skupiny B- Komunikativnost
- Dobré organizační schopnosti
- Zodpovědnost
- Časovou flexibilitu
- Anglický jazyk - komunikativní úroveň
- Praxe na podobné pozici nutností
- Kreativita
Co Vám můžeme nabídnout:
- Stabilní práci v rozvíjející se společnosti
- Flexibilní pracovní dobu
- Odpovídající finanční ohodnocení
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na sport
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Manažer cateringových akcí a provozu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Manažer cateringových akcí a provozu?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Royal Catering s.r.o..