Manažer cateringových akcí a gastro provozu
O nás
Jsme mladá, moderní a dynamicky se rozvíjející společnost, která provozuje bistra, restauraci a catering. Naším cílem je neustále růst, držet krok s inovacemi v gastronomii, a především poskytovat našim zákazníkům ty nejlepší služby. Hledáme někoho, kdo sdílí naši vášeň pro gastronomii a má chuť se podílet na tvorbě nezapomenutelných zážitků.
Náplň práce:
• Organizace a administrace cateringových akcí (Excel, Word).
• Realizace a koordinace eventů, včetně vedení týmu na místě.
• Provozní řízení našich středisek.
• Komunikace s dodavateli a zajištění plynulého chodu akcí.
• Podílení se na kreativní tvorbě a návrzích eventů.
Co od Vás očekáváme:
• Zkušenost v gastronomii a s organizací cateringových akcí.
• Praxi na podobné pozici – manažer, provozní nebo koordinátor.
• Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič.
• Dobré organizační schopnosti a schopnost vést tým.
• Časovou flexibilitu – práce občas i večer nebo o víkendech.
• Komunikativní angličtinu – pro jednání s dodavateli nebo klienty.
• Zodpovědnost, samostatnost a kreativitu.
- Práce je fyzicky náročnější, proto preferujeme muže, kteří si poradí se zátěží i náročnějším tempem.
Co Vám můžeme nabídnout:
• Stabilní práci v rostoucí společnosti s moderním přístupem.
• Flexibilní pracovní dobu.
• Odpovídající finanční ohodnocení.
• Možnost podílet se na zajímavých projektech a růstu firmy.
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na sport
Odpovědět na inzerát
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Manažer cateringových akcí a gastro provozu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Manažer cateringových akcí a gastro provozu?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Royal Catering s.r.o..