Manažer A/R oddělení - pravidelný Home Office (m/ž)
Informace
Vedení A/R týmu - sledování výkonu, poskytování zpětné vazby a podpora jejich rozvoje
Dohlížení na dodržování právních předpisů (např. SOX)
Spolupráce s tými napříč organizací a řešení případných vzniklých problémů
Optimalizace procesů - identifikace oblastí, ve kterých lze zlepšit efektivitu a spolupráce na jejich řešení
Dohlížení na zpracování A/R procesů jako Order-to-Cash, včetně účetnictví, řízení úvěrů a inkasa, fakturace zákazníků
Co od vás očekáváme
Kandidáty s praxí v účetnictví, správě úvěrů, fakturaci nebo inkasu
Kandidáty, kteří se dokáží domluvit anglicky – budete pracovat v mezinárodní firmě a přesah vaší práce bude do celého regionu EMEA
Kandidáty s pokročilou znalostí Microsoft Excel
Zkušenost s ERP systémem SAP výhodou
Zkušenost s vedením týmu výhodou
Co vám nabízíme
Práci plnou výzev a možností rozvoje v přátelském týmu
Flexibilní pracovní dobu a až 2 dny Home Office
Stabilní zázemí v úspěšné firmě a šanci na osobní i profesní růst
Moderní kanceláře v centru Českých Budějovic
Možnost zahraničních pracovních cest
Podporu při zdokonalení angličtiny v rámci plně hrazených firemních kurzů
25 dní dovolené a 2 sickdays
Stravenky, Multisport kartu, příspěvek na dojíždění
Velice atraktivní platové ohodnocení
Roční bonus
A spoustu dalších krásných benefitů
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Manažer A/R oddělení - pravidelný Home Office (m/ž): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Manažer A/R oddělení - pravidelný Home Office (m/ž)?
Práce je nabízena v lokalitě České Budějovice.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ADECCO spol. s r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa České Budějovice - Ekonomika