Logistik - administrátor skladu
V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!
Na této pozici se budete podílet na zajištění správného chodu distribučního centra - z hlediska nastavování a dodržování logistických procesů, a zajištění podpory pracovníkům distribučního centra.
Co vám nabízíme
- fyzicky nenáročnou práci
- zajímavou práci v dynamickém, profesionálním a přátelském prostředí
- příležitosti k osobnímu i kariérnímu růstu
- příspěvek na dopravu až 650 Kč měsíčně
- širokou škálu zaměstnaneckých benefitů (např. 20 dnů dovolené a 5 dnů rekondičního volna, zvýhodněný tarif volání O2, Multisport kartu, slevu na rodinný nákup, stravenkovou kartu)
Co u nás budete dělat
- aktualizovat a udržovat mapy skladu (systémové zaskladnění zboží)
- poskytovat systémovou podporu zaměstnanců distribučního centra a zajišťovat podporu při inventurách
- nést odpovědnost za správnost a údržbu logistických dat
- nastavovat a kontrolovat logistická data v interním skladovacím systému
- dělat korekce, blokace a převody zásob dle nastavených postupů
Co od vás očekáváme
- SŠ vzdělání s maturitou
- zkušenosti z oblasti logistiky a skladování výhodou
- uživatelskou znalost MS Office
- možnost pracovat ve dvousměnném provozu
- příjemné vystupování, pečlivost a smysl pro zodpovědnost
Jaký jsme zaměstnavatel
- podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, všem zaměstnancům pravidelně rozdáváme ovocné svačiny, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci
- klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, čtyřikrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup
- dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity
- jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně
- zaměstnáváme více než 20 000 kolegů
- jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
- obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků
- působíme na trhu 30 let (od roku 1991)
- máme více než 330 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert domů zdarma
V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Logistik - administrátor skladu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Logistik - administrátor skladu?
Práce je nabízena v lokalitě Hradec Králové.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Albert Česká republika, s.r.o..