💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Logistics & Customer Service Manager

Prague, Praha

**Popis společnosti**:
Máš přirozenou autoritu i empatii a vedení týmu je pro tebe víc než jen práce? Rozumíš logistice do hloubky a chceš dostat možnost rozvíjet sebe i ostatní v tomto oboru pod záštitou prémiové a atraktivní značky? Jako vedoucí týmu budeš mít přímý vliv na každodenní operace, aktivně se podílet na plánování a exekuci logistiky a zákaznické podpory. Zajistíš soulad cílů týmu s celkovými cíli společnosti a budeš mít klíčovou roli v udržování vyváženosti mezi kvalitou služeb a náklady. Tvoje schopnosti v řízení týmu budou klíčové, a dostaneš příležitost nejen vést svůj tým s efektivitou a odhodláním, ale také sám/sama aktivně přispět k různým oblastem, jako je nákup, procesy nebo systémy. Vytvoř s námi pozitivní pracovní atmosféru a pomoz nám dosáhnout nových úrovní úspěchu.
**Popis nabídky práce**:
**Logistika a kvalita**
Řídí 3PL a udržuje pravidelný kontakt se všemi poskytovateli logistických služeb ve věcech SLA, smluvních povinností a sledování jejich KPI. Zodpovídá za plánování logistického rozpočtu, efektivní využívání a monitorování logistických nákladů. Implementuje programy úspor nákladů. Zajišťuje a udržuje správnou rovnováhu mezi úrovní služeb logistických partnerů společnosti Red Bull a souvisejícími náklady. Zajišťuje přesnost skladů a věku produktů pravidelným vyrovnáváním skladů. Spravuje palety.
**Zákaznická podpora pro FG a místa POS/VISIT**
Řídí a nastavuje postupy v oblasti správy objednávek, dobropisů, sankcí a obchodních slev. Optimalizuje procesy prostřednictvím standardizace a automatizace souvisejících pracovních postupů v SAP a dalších nástrojích IT. Maximalizuje naplnění požadavků zákazníků. Zajišťuje měsíční uzávěrku v souladu s časovým harmonogramem a pokyny. Podporuje interní a externí audity.
**Nákup**
Rozvíjí a implementuje politiku nákupu, nákupní postupy, pravidla a směrnice pro outsourcing zboží a služeb. Získává zdroje v rámci rozpočtu a usnadňuje odpovídající komunikaci. Monitoruje a analyzuje trendy ve výdajích společnosti a identifikuje oblasti pro možné úspory. Na základě analýzy výdajů identifikuje oblasti pro tendry a podporuje odpovědné osoby ve věci tendrů. Definuje nákupní doporučení, která podporují obchodní cíle ve spolupráci se všemi zainteresovanými stranami.
**Procesy a systémy**
Udržuje integritu systémů, databází a nástrojů. Neustále zlepšuje používané nástroje a automatizuje nebo digitalizuje procesy dle potřeby a možností. Dokumentuje a aktualizuje místní procesy. Využívá standardní reporting, navrhuje zlepšení v současném reportingu. Aplikuje profesionální projektový management a instaluje kontinuální cyklus zlepšování procesů.
**Vedení týmu**
Přímo řídí každodenní logistické operace, řeší jakékoliv dotazy v oblasti logistiky a zákaznické podpory včas a profesionálním způsobem. Zajišťuje soulad cílů svého týmu a organizace. Tým vede v souladu s hodnotami společnosti a je schopen zastoupit role členů svého týmu, je-li to potřeba. Zajišťuje pravidelné hodnocení svých zaměstnanců, na jehož základě vytváří vhodné rozvojové plány a nástupnický potenciál členů týmu.
**Kvalifikace**:
Vysokoškolské vzdělání, ideálně v oblasti ekonomiky nebo logistiky.
Anglický jazyk na komunikativní úrovni.
Předchozí zkušenost s prací v logistice a s ní spojenou zákaznickou podporou, plánováním a procesy nákupu, ideálně v FMCG odvětví.
Znalost logistického trhu.
Schopnost projektového řízení.
Silné komunikační a vyjednávací schopnosti.
Dobrá dovednost práce s MS Office, znalost systému SAP výhodou.
**Další informace**:

Detaily o pracovním místě:
Firma: Red Bull
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Logistics & Customer Service Manager
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 2. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Customer Service with German
Praha - Grafton Recruitment
RWAčka, data a analýza: hledáme Trainee do CFO!
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Poradce na obchodním místě - Ostrava
Praha - Generali Česká pojišťovna
Solution Analyst
Praha - BNP Paribas Cardif
HLEDÁME SVĚŽÍ VÍTR V OBCHODU
Praha - Generali Česká pojišťovna
AI SUPPORT
Praha - Raiffeisenbank
Key Account Manager - IT
Praha - Asseco Solutions, a. s.
Bankéř/ka se specializací na úvěry - Praha
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Komerční bankéř/ka na pobočce na metru Budějovická
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Logistics & Customer Service Manager: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Logistics & Customer Service Manager?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Red Bull.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Logistics & Customer Service Manager ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Red Bull ještě dnes.