Logistický administrativní referent - ranní směna
Informace
Máš předchozí zkušenost na pozici disponent, dispečer nebo logistický koordinátor alespoň jeden rok a angličtinu na pokročilejší úrovni?
Pokud hledáš práci přímo v Plzni pouze na ranní směnu, pošli nám svůj životopis.
• organizace zahraničních přeprav materiálu nebo náhradních dílů
• spolupráce s nákupem
• spolupráce s vedením firmy
• příprava dokumentace
• komunikace s dopravci
Co od vás očekáváme
• ukončené SŠ vzdělání
• předchozí zkušenost v nákupu nebo v logistice
• angličtina pro běžnou komunikaci se zahraničními dodavateli (B1-B2)
Co vám nabízíme
• mobilní telefon, notebook
• 2 dny homeoffice měsíčně (po domluvě i více dní)
• příspěvek na dovolenou/penzijní nebo životní pojištění (16 000 Kč)
• příplatky za vzniklé přesčasy
• roční odměny za odsloužená léta ve firmě
• příspěvek na stravování
• 25 dní dovolené
• každoroční navyšování mezd
• jazykové a rozvojové kurzy
• výhodné mobilní tarify
• možnost kariérního růstu
• pracovní doba 37,5 h/týdně
• flexibilní pracovní doba
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Odpovědět na inzerát 11 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Logistický administrativní referent - ranní směna: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Logistický administrativní referent - ranní směna?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeň.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Manpower.