Legal Assistant

Praha hl.m.


Formátování a úpravy dokumentů: Práce s právními dokumenty, smlouvami a dalšími materiály.

Kompletace smluv a příprava k podpisu: Tisk a kompletní zajištění kompletace smluv k finálnímu podpisu.

Ověřování podpisů: Zajišťování ověřování podpisů a správnosti dokumentace.

Práce na recepci: Asistentky se střídají týdně na recepci – komunikace s klienty a návštěvníky.

Výpisy z OR, CEEE a Katastru nemovitostí: Práce s veřejnými registry, vyhledávání a kompletace informací.

Zakládání a správa spisů: Organizace a správa fyzických i elektronických spisů.

Občasná pochůzka: Katastr nemovitostí, obchodní rejstřík nebo notáři.


Nabídka: 25 dní dovolené a 3 sick days ročně.

Stravenkový paušál.

Hezké a moderní kanceláře v centru Prahy (přístup na terasu budovy).

Kvalitní zrnková káva a ovoce během celého dne na pracovišti.

Team buildingové akce pro lepší seznámení a týmového ducha.

Pracovní doba od 9:00 do 17:30 – pevná pracovní doba bez možnosti home office.

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.


Požadavky: Pro advokátní kancelář založenou v roce 2007 a tým českých a zahraničních právníků se záměrem poskytovat právní poradenství na vysoké úrovni srovnatelné s mezinárodními advokátními kancelářemi, aktuálně hledáme asistentku.

Angličtina: Komunikativní úroveň, schopnost komunikace se zahraničními klienty.

Pokročilé znalosti MS Word: Schopnost formátovat a upravovat právní dokumenty a smlouvy na vysoké úrovni.

Znalosti a zkušenosti z jiné advokátní kanceláře: Ideální kandidátka již pracovala v podobném prostředí a je obeznámená s právní administrativou.

Pečlivost a preciznost: důraz na detail je klíčový.

Zodpovědnost a spolehlivost: schopnost samostatně vykonávat úkoly a být oporou týmu.

Ochota učit se nové věci: flexibilita a chuť se rozvíjet.

Organizační schopnosti: efektivní plánování a správa času.

Příjemné vystupování: pozitivní přístup k práci a klientům.



Detaily o pracovním místě:
Lokalita: Praha hl.m.
Pracovní pozice: Legal Assistant
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 14. 2. 2025
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Legal Assistant
Praha - ManpowerGroup s.r.o.
Číšníci a servírky
- Praha - Georestorator s.r.o.
Číšníci a servírky
- Praha - U Pavouka s.r.o.
Číšníci a servírky
- Praha - futurista s.r.o.
Číšníci a servírky
- Praha - MONDIELO s.r.o.
Číšníci a servírky
Praha - REPRESERVIS s.r.o.
Číšníci a servírky
- Praha - BRAVOINVEST PRO, s.r.o.
Elektrikář / technik Praha
Praha - 32 000 Kč - 50 000 Kč
Specialista prodeje v call centru :)
Praha - 4Life Direct Insurance Services s.r.o.
Vedoucí obchodní manažer
Praha - 32 180 Kč - 46 820 Kč
Online Marketing Analyst
Praha - 40 000 Kč - 80 000 Kč
Payroll Team Manager Italian
Praha - 100 000 Kč - 110 000 Kč
Hledám lékárníky/vedoucí lékárníky - Praha 9
Praha - 50 000 Kč/měsíc - 80 000 Kč/měsíc
Specialista logistiky (m/ž)
Praha - 48 000 Kč - 50 000 Kč
Junior Scientist
Praha - SOTIO Biotech
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Legal Assistant: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Legal Assistant?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Legal Assistant ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.6327