Legal Assistant
Formátování a úpravy dokumentů: Práce s právními dokumenty, smlouvami a dalšími materiály.
Kompletace smluv a příprava k podpisu: Tisk a kompletní zajištění kompletace smluv k finálnímu podpisu.
Ověřování podpisů: Zajišťování ověřování podpisů a správnosti dokumentace.
Práce na recepci: Asistentky se střídají týdně na recepci – komunikace s klienty a návštěvníky.
Výpisy z OR, CEEE a Katastru nemovitostí: Práce s veřejnými registry, vyhledávání a kompletace informací.
Zakládání a správa spisů: Organizace a správa fyzických i elektronických spisů.
Občasná pochůzka: Katastr nemovitostí, obchodní rejstřík nebo notáři.
Nabídka: 25 dní dovolené a 3 sick days ročně.
Stravenkový paušál.
Hezké a moderní kanceláře v centru Prahy (přístup na terasu budovy).
Kvalitní zrnková káva a ovoce během celého dne na pracovišti.
Team buildingové akce pro lepší seznámení a týmového ducha.
Pracovní doba od 9:00 do 17:30 – pevná pracovní doba bez možnosti home office.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Požadavky: Pro advokátní kancelář založenou v roce 2007 a tým českých a zahraničních právníků se záměrem poskytovat právní poradenství na vysoké úrovni srovnatelné s mezinárodními advokátními kancelářemi, aktuálně hledáme asistentku.
Angličtina: Komunikativní úroveň, schopnost komunikace se zahraničními klienty.
Pokročilé znalosti MS Word: Schopnost formátovat a upravovat právní dokumenty a smlouvy na vysoké úrovni.
Znalosti a zkušenosti z jiné advokátní kanceláře: Ideální kandidátka již pracovala v podobném prostředí a je obeznámená s právní administrativou.
Pečlivost a preciznost: důraz na detail je klíčový.
Zodpovědnost a spolehlivost: schopnost samostatně vykonávat úkoly a být oporou týmu.
Ochota učit se nové věci: flexibilita a chuť se rozvíjet.
Organizační schopnosti: efektivní plánování a správa času.
Příjemné vystupování: pozitivní přístup k práci a klientům.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Legal Assistant: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Legal Assistant?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..