L2 Help Desk Support
Specialista IT Infrastruktury
**Co bude Tvým úkolem?**
- Provádět pravidelnou údržbu a aktualizace systémů + zajišťovat jejich optimální výkon a stabilitu
- Tvořit a udržovat detailní technickou dokumentaci, která reflektuje změny a aktualizace systému
- Úprava a implementace monitorovacích nástrojů
- Optimalizace systémových zdrojů pro zajištění efektivního provozu
- Efektivně řešit požadavky a incidenty, zabezpečit plynulý chod systémů
- Poskytovat technickou podporu a komunikovat s ostatními týmy pro rychlé řešení problémů
- Podílet se na rozvoji a inovacích systémů, zavádět moderní technologie a postupy
- Po zapracování do týmu účast na pohotovostních službách pro zajištění nepřetržitého provozu
**Co bys měl/a splňovat?**
**Zkušenosti v oboru ICT**
- instalace, konfigurace a správa fyzických a virtuálních serverů (Windows/Linux)
- vytváření, migrace a práce s virtuálními servery (VM)
- automatizace nasazení VM s OS Windows Server/Linux
- implementace a správa hypervizorů (např. VMware, Hyper-V)
- zkušenosti s centrální správou (např. vCenter, WAC, AD, SCVMM)
- znalost v oblasti SDN a SDDC
- znalost diskových polí a zkušenost se SAN sítěmi
- konfigurace a optimalizace
- znalost síťových protokolů a technologií
- skriptovací dovednosti (např. PowerCLI, PowerShell, batch, bash/shell)
**Ostatní dovednosti**
- Dobré komunikační schopnosti a schopnost efektivně spolupracovat s ostatními týmy
- Anglický jazyk na úrovni, která umožňuje číst a porozumět technické dokumentaci, manuálům, postupům a komunikovat s technickou podporou
- ŘP sk. B - aktivní řidič
**Co uvítáme?**
- Znalost technologií jako je: Red Hat OpenShift, KVM
- Zkušenosti se správou serverů HPE, DELL, IBM, Fujitsu, Lenovo
- Orientace v technologiích HCI (vSAN, Azure Stack HCI) a kontejnerizaci (Tanzu a další)
- Znalost a zkušenosti s technologiemi cloud computingu - Azure, AWS
- Práce s různými skriptovacími jazyky
- Zkušenost s používáním GITu pro správu a verzování skriptů a konfigurací
- Orientace v technologiích NTP, DHCP, IPA, DNS
- Relevantní odborné certifikace
**Co Ti nabídneme**:
- Mzdu s kvartálním a ročním bonusem
- Flexibilní a zkrácenou pracovní dobu (37,5 hod/týdně)
- Pravidelné možnosti HO
- 5 týdnů dovolené, 5 sick days, pracovní volno na dítě 3 dny
- Téměř plně hrazené stravenky zaměstnavatelem
- Multisportku více než z poloviny na nás!
- Příspěvek na produkty spoření na stáří (penzijní pojištění, doplňkové penzijní připojištění, dlouhodobý investiční produkt)
- Příspěvek na rekreaci, sport, kulturu, dopravu
- Podporu osobního rozvoje prostřednictvím interních/externích školení
- Možnost se učit cizí jazyky v pracovní době - běží nám v tuhle chvíli kurzy AJ, NJ, FrJ, IJ
- Samozřejmě dostaneš notebook i pracovní telefon s datovým tarifem
Typ úlohy: Plný úvazek, Trvalý, Smlouva
Plat: 45 000,00Kč - 75 000,00Kč (měsíčně)
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce L2 Help Desk Support: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce L2 Help Desk Support?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy BeeMedia, s.r.o..