L1 support
Jsme specializovaná firma zajišťující služby v oblasti IT Security, networkingu a infrastruktury. Nabízíme služby v oblasti architektury a správy sítí, s důrazem na jejich zabezpečení. Mimo jiné se věnujeme serverové virtualizaci spolu s nejnovějšími zálohovacími systémy. Ve všech těchto odvětvích poskytujeme nadstandardní konzultační služby. Náš technický tým se skládá z certifikovaných expertů s mnohaletými zkušenostmi a znalostmi ve svém oboru.
Jak se u nás pracuje?
Jsme střední společnost a potrpíme si na dobrou partu. Je to jednoduché, když makáš, tak se ti dobře povede, kolektiv i vstřícný šéf ti budou podporou. Časová flexibilita je v naší branži samozřejmostí, a tak nebudeš svázán striktními procesy a dostaneš možnosti pracovat z home-office. Disponujeme moderním vozovým parkem, řadou benefitů a bonusovým systémem ohodnocení. Zkrácená páteční pracovní doba je u nás standardem.
Společně makáme, ale umíme i relaxovat na badmintonu, při grilování na naší zahradě, a oslavách narozenin, které vešly do dějin.
Od tebe potřebujeme samostatnost, analytické myšlení a aktivní přístup nejen k řešení zákaznických technických problémů, ale i zápal pro rozvoj nových produktů. V nových produktech dáváme hodně na technický personál, který technologiemi žije. Pojď k nám rozvinout své znalosti a svou vizi proměnit ve skutečnost!
Dále rosteme a díky aktuálním možnostem a zajímavým projektům rozšiřujeme technický tým o několik pozic.
Pro dlouhodobou spolupráci nyní hledáme kolegu/kolegyni na pozici IT L1 Support Specialisty.
Jaká bude tvá náplň práce?
Budeš se starat o řešení požadavků v našem tiketovacím systému a komunikovat s koncových zákazníky.
Budeš kontrolovat a vyhodnocovat incidenty z monitorovacího systému. Budeš se rozvíjet v technologiích, které si vybereš a spolupracovat s týmem zkušených kolegů. Pomůžeme ti růst a stát se specialistou ve svém oboru. Součástí tvé náplně práce bude mimo jiné:
- Vzdálená i on-site podpora zákazníků
- Odpovědnost za tiketovací systém a plnění SLA
- Vyhodnocení a řešení incidentů z monitorovacího systému
- Profesní rozvoj a specializace v oboru
Jaký bys měl být?
Jde nám hlavně o důvěru. Měl bys být komunikativní a rád řešit různorodé problémy v rámci IT světa. Porozumět anglickému textu a vlastnit oprávnění řidiče skupiny B.
Požadavky:
- Plynulý český jazyk pro komunikaci se zákazníky
- Chuť posouvat se profesně v oblasti IT
Nice to Have:
- Zkušenosti s IT HeplDeskem
- Zkušenosti s komunikací s konocvými zákazníky
- Zkušenosti s MS Windows produkty
Možnost práce výkonu v Praze 4, Libuši.
Jednoduše – jsi rozumný, aktivní a inteligentní člověk, se zájmem o IT? Pokud jsou tvé odpovědi ANO, pošli nám své CV a přijď se k nám podívat.
BIT SERVIS spol. s r.o., Libušská 252, Praha 4, zavolej nám na tel:
Hledáme
- Česky - domluvit se
- Anglicky - čtení dokumentace
- Úroveň: Junior
- Úroveň: Medior
- SŠ Vzdělání
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce L1 support: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce L1 support?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30 000 - 40 000 Kč / měsíc .
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy BIT SERVIS spol. s r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - IT