Dostávejte nové nabídky práce přímo na e-mail!
Koordinátor zaměstnanců s angličtinou - až 50 000 Kč
Informace
• Komunikace s externími dodavateli zaměstnanců
• Ověřování a kontrola informací v interních databázích
• Komunikace s interními tými v rámci firmy, především IT oddělení
• Pečlivé zaznamenávání všech informací souvisejících se zaměstnanci do interního systému
• zaznamenávání všech změn na zaměstnaneckých účtech
Co od vás očekáváme
• Komunikativní angličtina - min. B2 (jak mluvená, tak písemná verze)
• Dobrá znalost MS Office - hlavně MS Excel a Sharepoint
• asertivita, prozákaznické jednání
• orientace na detail, schopnost pracovat v týmu
• pracovní smlouva na 6 měsíců, s případným prodloužením
Co vám nabízíme
• Mzda 40 - 50 000 Kč/měsíčně
• flexibilní pracovní doba
• 5 týdnů dovolené
• 5 sick days
• Stravenky o hodnotě 100 Kč/den
• Po zaučení možnost částečné práce z domova
-
Podrobné informace o nabídce práce
Firma: ADECCO spol. s r.o. Lokalita: Brno Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Koordinátor zaměstnanců s angličtinou - až 50 000 Kč Směnnost práce Plný Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 40 000 - 50 000 Kč Nabídka přidána: 20. 3. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Koordinátor zaměstnanců s angličtinou - až 50 000 Kč: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor zaměstnanců s angličtinou - až 50 000 Kč?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 40 000 - 50 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ADECCO spol. s r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Administrativa