Koordinátor zaměstnanců s angličtinou - až 50 000 Kč
Brno
Informace •Komunikace s externími dodavateli zaměstnanců •Ověřování a kontrola informací v interních databázích •Komunikace s interními tými v rámci firmy, především IT oddělení •Pečlivé zaznamenávání všech informací souvisejících se zaměstnanci do interního systému •zaznamenávání všech změn na zaměstnaneckých účtech Co od vás očekáváme •Komunikativní angličtina - min. B2 (jak mluvená, tak písemná verze) •Dobrá znalost MS Office - hlavně MS Excel a Sharepoint •asertivita, prozákaznické jednání •orientace na detail, schopnost pracovat v týmu •pracovní smlouva na 6 měsíců, s případným prodloužením Co vám nabízíme •Mzda 40 - 50 000 Kč/měsíčně •flexibilní pracovní doba •5 týdnů dovolené •5 sick days •Stravenky o hodnotě 100 Kč/den •Po zaučení možnost částečné práce z domova