Informace Hledáme koordinátora cleaningových zakázek, který bude pravou rukou našeho Facility managera. Budete mít na starosti zakázky v Praze a širším okolí. Na této pozici budete vést a koordinovat úklidové pracovníky.
Co budete mít v OKINu na starosti?
Komunikace s objednavatelem úklidových služeb.
Řízení podřízených pracovníků úklidu.
Zaučení nových zaměstnanců na jednotlivých úsecích úklidu.
V případě nepřítomnosti pracovnice úklidu její zastoupení a aktivní pomoc při úklidu.
Objednávání a rozvoz vybavení a pomůcek pro úklid a dalšího spotřebního hygienického materiálu.
Kontrola plnění harmonogramu úklidových prací.
Kontrola kvality prováděných prací pracovníků úklidu. Co od vás očekáváme Vaše zkušenosti:
SOU.
Úroveň vystupování, organizační a komunikační schopnosti.
Řidičský průkaz sk. B Co vám nabízíme Co můžete za svou práci od OKINu očekávat?
Přátelskou atmosféru a podporu od celého týmu.
25 dní dovolené.
Mobilní telefon a služební automobil pro pracovní a osobní potřeby.
Kariérní růst.
Podpora ve vzdělávání.
Penzijní připojištění po dvou letech ve společnosti.