KOORDINÁTOR ZAKÁZEK (M/Ž)
Informace
Hledáme koordinátora cleaningových zakázek, který bude pravou rukou našeho Facility managera. Budete mít na starosti zakázky na Pardubicku a Hradecku. Na této pozici budete vést a koordinovat úklidové pracovníky.
Co budete mít v OKINu na starosti?
Komunikace s objednavatelem úklidových služeb.
Řízení podřízených pracovníků úklidu.
Zaučení nových zaměstnanců na jednotlivých úsecích úklidu.
V případě nepřítomnosti pracovnice úklidu její zastoupení a aktivní pomoc při úklidu.
Objednávání a rozvoz vybavení a pomůcek pro úklid a dalšího spotřebního hygienického materiálu.
Kontrola plnění harmonogramu úklidových prací.
Kontrola kvality prováděných prací pracovníků úklidu.
Co od vás očekáváme
Vaše zkušenosti:
SOU.
Úroveň vystupování, organizační a komunikační schopnosti.
Řidičský průkaz sk. B
Co vám nabízíme
Co můžete za svou práci od OKINu očekávat?
Přátelskou atmosféru a podporu od celého týmu.
25 dní dovolené.
Mobilní telefon a služební automobil pro pracovní a osobní potřeby.
Kariérní růst.
Podpora ve vzdělávání.
Penzijní připojištění po dvou letech ve společnosti.
Příspěvek na Multisport kartu.
Místo výkonu práce: Česká republika.
Termín nástupu: Ihned.
-
Podrobné informace o nabídce práce
Firma: OKIN FACILITY, a.s. Lokalita: Pardubice Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: KOORDINÁTOR ZAKÁZEK (M/Ž) Směnnost práce Plný Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 12. 3. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce KOORDINÁTOR ZAKÁZEK (M/Ž): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce KOORDINÁTOR ZAKÁZEK (M/Ž)?
Práce je nabízena v lokalitě Pardubice.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy OKIN FACILITY, a.s..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Pardubice - Administrativa