Koordinátor logistiky a zákaznického servisu
Zpracování objednávek a faktur
Komunikace se zákazníky (poskytování informací, řešení problémů)
Komunikace s výrobci a objednávání zboží
Příjem zboží na sklad (jedná se o malé a lehké produkty používané ve zdravotnictví, tj. nemusíte se bát, že byste přenášel/a těžké krabice)
Kontrola stavu skladových zásob
Komunikace s logistickými firmami
Příprava statik a reportů
Sběr účetních dokladů
Ad - hoc úkoly týkající se podpory obchodu a logistiky
Nabídka: 5 dní dovolené navíc (25 dní)
Sickdays
Stravenky
Flexibilní začátek a konec pracovní doby
Příjemné pracovní prostředí v menší firmě
Hezká kancelář na Praze 6
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Požadavky: Společnost, působící v oblasti zdravotnictví, která již několik let významně přispívá k rozvoji lékařského průmyslu, hledá do svého týmu asistenta/ku logistiky.
Pokud vás baví logistika a obchod a hledáte práci v menší, rodinné firmě - neváhejte a ozvěte se nám!
Relevantní pracovní zkušenosti z oblasti administrativy, obchodu, logistiky apod.
Angličtina komunikativní úrovni (slovem i písmem - nadřízený je anglicky mluvící)
Znalost Microsoft Office
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Praha hl.m. Pracovní pozice: Koordinátor logistiky a zákaznického servisu Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 8. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Koordinátor logistiky a zákaznického servisu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor logistiky a zákaznického servisu?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..