Koordinátor/ka údržby a správy budovy
Dohlížet na denní provoz objektu a řešit potřeby údržby, úklidu, odpadového hospodářství a bezpečnostní operace.
Kontrolovat externí dodavatele, zda dodržují plánované harmonogramy.
Vést místní IT podporu a dohlížet na včasné plnění naplánovaných úkolů a IT projektů (nemusíš mít IT dovednosti, ale zájem o technologie je výhodou).
Jednat jako obchodní partner pro místní vedení, majitele budovy, úřady a bezpečnostní poradce.
Spravovat budovu, venkovní prostory a vybavení – od instalací, přes údržbu, inspekce až po opravy, které musí splňovat zdravotní a bezpečnostní normy.
Obstarávat dodavatele, organizovat výběrová řízení a vyjednávat smlouvy (vybavení, opravy, inspekce).
Zodpovídat za rozpočet a pravidelné reportování vedení a centrále.
Řešit krizové situace, vyvíjet plány obnovy po haváriích a implementovat bezpečnostní postupy.
Provádět pravidelné kontroly zdraví a bezpečnosti, požární prevence a pracovních podmínek.
Dohlížet na odpadové hospodářství, řídit úklidové služby a zavádět udržitelné postupy v oblasti správy objektu.
Nabídka: Menší firma, kde se všichni znají (80 lidí).
Práce od pondělí do pátku, volné víkendy, občasný home office.
Zdarma občerstvení (ovoce, káva, čaj, pravidelně saláty a snídaně).
Obědy za speciální cenu + příspěvek na stravování (116 Kč/den).
Multisport karta.
Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 3 % z hrubé mzdy (po zkušební době).
Firemní akce, sickdays a další benefity.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Požadavky: Hledám kandidáta do super menší výrobní firmy s úžasnou firemní kulturou, která klade důraz na digitalizaci. Takže žádné zbytečné papírování. Hledám někoho, kdo se dorozumí anglicky alespoň na úrovni B1 a má zkušenost s vedením lidí (na této pozici 1 podřízený). Pokud máte odpovídající zkušenosti dle požadavků níže a zajímá vás více informací, nebojte se mi poslat životopis a zavoláme si.
Místo výkonu práce Kladno s možností nástupu dle dohody.
Osobnostně:
Proaktivní, nezávislý a orientovaný na řešení, ochotný pomoci a podporovat ostatní.
Kreativní myšlení, otevřenost a sdílení zpětné vazby jsou klíčové.
Schopnost řešit problémy s důrazem na zodpovědnost a zaměření na formalizaci a standardizaci.
Výborné organizační schopnosti, schopnost řídit projekty.
DIGI osoba – protože nemáme rádi papírování, měl/a bys mít kladný vztah k digitalizaci.
Manuálně zručný člověk, který má rád technologie, stroje a nářadí.
Technické zkušenosti:
Minimálně střední odborné vzdělání technického směru a prokázaná praxe na podobné pozici alespoň 3 roky.
Obecný přehled o technických řešeních, postupech a provozu.
Celková znalost technologií a zkušenosti s údržbou zařízení.
Uživatelská znalost MS Office je nezbytná, znalost systémů D365 nebo jiných ERP je výhodou.
Angličtina na alespoň středně pokročilé úrovni, čeština je nutností.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Koordinátor/ka údržby a správy budovy: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor/ka údržby a správy budovy?
Práce je nabízena v lokalitě Kladno.