Koordinátor/ka Týmu Personální Administrativy a
**Shrnutí**:
Lidl tvoří lidé a my si jich vážíme. Již více než 20 let patříme k nejžádanějším a nejstabilnějším zaměstnavatelům v maloobchodě v České republice. V současné době působí značka Lidl ve 32 zemích. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby jsme se rozrostli na více než 300 prodejen a 5 logistických center. Od roku 2017 provozujeme také e-shop se spotřebním zbožím. Zaměstnáváme více než 12 000 lidí v oblasti provozu i administrativy a všem našim kolegům nabízíme pracovní prostředí, které podporuje rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem, stabilitu a rozvoj.
**Pracovní náplň**:
- vedení, rozvoj a motivace týmu personálního oddělení (5 zaměstnanců)
- zajištění komunikace v oblasti běžné personální a administrativní agendy se mzdovou účtárnou a s dalšími odděleními personálního úseku centrály
- úzká kooperace s manažery jednotlivých úseků napříč celým logistickým centrem
- zajištění procesu náboru nových zaměstnanců
- inzerce, zpracovávání žádostí o zaměstnání, komunikace s uchazeči
- vedení osobních pohovorů, aktivní realizace Assessment center
- příprava pracovně-právních dokumentů a kontrola úplnosti personálních podkladů
- konzultační role v oblasti zákoníku práce pro kolegy z provozu
- evidence podkladů důležitých pro zúčtování mezd a jejich předávání mzdové účtárně
- dohled nad zúčtováním cestovních náhrad
- proaktivní přístup k optimalizaci procesů oddělení
- nepravidelné služební cesty na prodejny v rámci školení a konzultací
**Váš profil**:
- praxe v oblasti personalistiky/administrativy podmínkou
- zkušenost s vedením malého týmu
- dobrá znalost MS Office (Excel, Word) podmínkou
- velice dobré komunikační a prezentační dovednosti
- vysoké pracovní nasazení a spolehlivost
- smysl pro detail
- výborné organizační dovednosti
- pečlivost, samostatnost, odolnost vůči stresu
- ŘP skupiny B podmínkou
**Nabízíme**:
- smlouvu na dobu neurčitou
- postupný nárůst dovolené z 25 dní až do výše 30 dní
- příspěvek na stravování v hodnotě 100 Kč za den
- MultiSport kartu včetně možnosti doprovodných karet
- letní, vánoční a jubilejní večeře
- vitamínový balíček pro podzimní přísun energie
- program všestranné pomoci zaměstnancům ,,S námi můžeš počítat!“
- zvýhodněné hlasové a datové tarify od O2 Family
- příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti
- propracovaný systém zapracování, dalšího odborného vzdělávání a kariérního růstu
- káva, čaj a voda na pracovišti k dispozici
- balíček pro nastávající rodiče
- finanční dorovnání otcovské dovolené do plné výše mzdy
- hrazené volno pro rodiče prvňáčka v první školní den
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Koordinátor/ka Týmu Personální Administrativy a: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor/ka Týmu Personální Administrativy a?
Práce je nabízena v lokalitě Bravantice.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy LIDL.