Koordinátor/ka techniků správy nemovitostí
Informace
Náplň práce:
- administrativní podpora
- příprava podkladů k fakturaci
- tvorba tabulek
Pracovní pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením. V případě zájmu je možné pracovat na zkrácený úvazek. Pracovní doba dle domluvy.
Co od vás očekáváme
- SŠ vzdělání
- technické dovednosti vítány (zejména z oboru stavebnictví)
- velmi dobrá znalost práce v MS Excel
- komunikační dovednosti
- proaktivní přístup
- zvládání stresových situací
- příjemné vystupování
- diskrétnost, spolehlivost a přesnost
Co vám nabízíme
- nástup do české stabilní společnosti, která na trhu působí již 30 let
- možnost zkráceného úvazku a volba pracovní doby
- přátelský kolektiv, příjemné pracovní prostředí
- individuální přístup a péči, adekvátní podporu při zaškolování a adaptaci
- podpora v oblasti dalšího vzdělávání
- firemní akce, benefitní programy
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Koordinátor/ka techniků správy nemovitostí: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor/ka techniků správy nemovitostí?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Bartoň a Partner s.r.o..