Hledáme posilu do našeho týmu! Pokud vás baví práce s čísly, organizace projektů a máte zkušenosti s provozním či finančním řízením v oblasti nemovitostí, hledáme právě Vás.
Co bude vaší náplní práce?
• Koordinace finančních a provozních aspektů realitních projektů
• Správa rozpočtů, kontrola nákladů a výnosů
• Komunikace s dodavateli, partnery, klienty a s bankovními institucemi
• Implementace ekonomických SW
• Příprava reportů, analýz a podkladů pro vedení společnosti
• Dohled nad smluvní dokumentací a administrativou související s nemovitostmi
• Spolupráce s účetním a právním oddělením
Nabídka: • Stabilní zaměstnání v dynamicky se rozvíjející společnosti
• Přátelské pracovní prostředí a podporu týmu
• Možnost profesního růstu a seberealizace
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Flexibilní pracovní dobu
• Stravenkový paušál
Místo výkonu zaměstnání: Justicia Consulting LTD, Vídeňská 1018/18, Brno
Termín nástupu: ihned / dle dohody
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu:
Pro bližší informace volejte na tel.: - Jaroslava Parisi.
Požadavky: Co od vás očekáváme?
• SŠ/VŠ ekonomického směru
• Znalost účetnictví
• AJ/NJ výhodou
• Praxi v oblasti financí, provozního managementu nebo realit
• Schopnost organizace a samostatného řízení úkolů
• Analytické myšlení a orientaci v číslech
• Znalost práce s MS Office (Excel, Word)
• Výhodou je zkušenost s účetními nebo ERP systémy