KOORDINÁTOR/KA PŘEKLADATELSKÝCH ZAKÁZEK
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Min. požadované vzdělání: Vyšší odborné
- Počet pracovních míst: 1
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: AbsolventyZdravé osoby
- Nabízená mzda: 25 000 - 33 000 Kč/měsíc
Dodáváme odborné překlady privátním i korporátním zákazníkům z celého světa a zajišťujeme jazykové kurzy- to vše již 30 let. Jsme členem českých i globálních profesních organizací. Náš systém kvality je řízen a certifikován dle mezinárodních standardů ISO 9001 a ISO 17100. Více o nás najdete na www.sophia-cb.cz (překlady) a http://js.sophia-cb.cz (jazykové kurzy).
Do našeho zákaznického servisu v oddělení překladů přijmeme administrativního pracovníka nebo pracovnici. Nemusí být lingvista- sám (sama) nepřekládá ani neprovádí korektury.
Jaké pracovní činnosti u nás budete vykonávat? Organizačně zajišťovat překladatelské zakázky našich domácích i zahraničních zákazníků; připravovat cenové kalkulace pro naše stávající i potenciální zákazníky; vybírat z našich smluvních odborných dodavatelů (překladatelů, korektorů, grafiků atd.) a objednávat u nich zpracování zakázek; objednané texty připravovat pro jejich zpracování speciálními sw nástroji (CAT); denně komunikovat s našimi českými i zahraničními obchodními partnery, a to nejčastěji e-mailem, telefonicky, popř. osobně a další související administrativní práce.
Co Vám můžeme nabídnout? Propracovaný systém zaškolení zkušenými vedoucími pracovníky; po zapracování samostatnou a pestrou práci s podporou zkušenějších kolegů; každodenní uplatnění anglického jazyka v praxi- slovem i písmem; profesní a osobní rozvoj v zajímavém oboru jazykových služeb; možnost postoupit na pozici vedoucího projektového týmu, do oddělení obchodu a nákupu; přátelskou atmosféru a příjemné, moderně vybavené pracoviště v historickém centru ČB; využití firemních benefitů (např. jazykové kurzy, příspěvek na stravování a soukromé pojištění); dlouhodobou perspektivu zaměstnání.
Co očekáváme od úspěšného uchazeče? Zájem o jazykový obor, komunikaci s lidmi z celého světa a současně svůj vlastní profesní rozvoj; zájem o dlouhodobý zaměstnanecký poměr; dobrou vstupní znalost angličtiny slovem i písmem (nejméně B1+) a češtiny; znalost němčiny je výhodou; velmi dobrou znalost práce na PC (zejména MS Word, Excel); schopnost samostatného rozhodování i týmové spolupráce; dobré komunikační, vyjednávací a organizační schopnosti.
Práce je vhodná pro absolventy VOŠ nebo VŠ, případně i studenty posledních ročníků VŠ.
Termín nástupu do zaměstnání = dle vzájemné dohody.
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravování, příspěvek na soukromé pojištění, firemní jazykové kurzy, zdravotní benefity.
Zájemci, hlaste se prosím na . Každému rádi odpovíme. Kontaktovat zaměstnavatele lze i telefonicky.
Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce KOORDINÁTOR/KA PŘEKLADATELSKÝCH ZAKÁZEK: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce KOORDINÁTOR/KA PŘEKLADATELSKÝCH ZAKÁZEK?
Práce je nabízena v lokalitě České Budějovice.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 25 000 - 33 000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy SOPHIA, jazykové služby s.r.o..