Specialista objednávek a logistiky

Pro našeho klienta, mezinárodní obchodní společnost specializující se na distribuci komponentů pro automotive sektor, hledáme organizačně zdatného a komunikativního kolegu/kolegyni.
Tato pozice Vám umožní získat cenné zkušenosti v oblasti logistiky a zákaznického servisu v mezinárodním prostředí. Seznámíte se s principy procesního a projektového řízení, a budete součástí stabilní společnosti s jasně strukturovanými procesy.
NÁPLŇ PRÁCE:
- Zodpovědnost za zpracování objednávek a jejich koordinaci mezi zákazníky, dodavateli, skladem a dopravci.
- Dohled nad logistickými procesy, zajištění včasného doručení komponentů a související administrativní činnosti.
- Kontrola a řízení toku materiálu s cílem zajistit plynulost dodávek.
- Každodenní komunikace se zákazníky a partnery, poskytování podpory a řešení jejich požadavků.
- Vyjednávání úprav v dodacích podmínkách, vystavování faktur a dodacích listů.
- Spolupráce s přepravními společnostmi a skladem na optimalizaci logistických toků.
JAKÉ SCHOPNOSTI A ZKUŠENOSTI JSOU IDEÁLNÍ?
- SŠ vzdělání (výhodou praxe v logistice, dopravě nebo zákaznickém servisu).
- Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti.
- Pečlivost, samostatnost a smysl pro systematičnost.
- Pokročilá znalost MS Excel, práce s daty a čísly.
- Znalost SAP nebo jiného ERP systému výhodou.
- Plynulá čeština a schopnost komunikovat v angličtině (zejména e-mailem).
- Aktivní řidič sk. B.
CO KLIENT NABÍZÍ?
- Možnost odborného vzdělávání a kariérního růstu.
- Práci v mezinárodní a stabilní společnosti.
- Flexibilní pracovní dobu & možnost občasného home office.
- 5 týdnů dovolené & sick days.
- Příspěvek na stravování.
- Příspěvek na penzijní spoření & systém Benefity.cz.
- Občerstvení na pracovišti zdarma.
MÁTE O TUTO POZICI ZÁJEM? POŠLETE NÁM SVŮJ ŽIVOTOPIS, A POKUD BUDETE ODPOVÍDAT POŽADAVKŮM, RÁDI SE VÁM OZVEME.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: HR Direct s.r.o. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Specialista objednávek a logistiky Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 45.000 – 57.000 Kč Nabídka přidána: 2. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista objednávek a logistiky: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista objednávek a logistiky?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 45.000 – 57.000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy HR Direct s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista objednávek a logistiky ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě HR Direct s.r.o. ještě dnes.