Specialista objednávek a logistiky

Praha
Najděte si práci či brigádu na portálu JenPráce.cz! Každý den aktuální nabídky v České republice i zahraničí.


Pro našeho klienta, mezinárodní obchodní společnost specializující se na distribuci komponentů pro automotive sektor, hledáme organizačně zdatného a komunikativního kolegu/kolegyni.

Tato pozice Vám umožní získat cenné zkušenosti v oblasti logistiky a zákaznického servisu v mezinárodním prostředí. Seznámíte se s principy procesního a projektového řízení, a budete součástí stabilní společnosti s jasně strukturovanými procesy.

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Zodpovědnost za zpracování objednávek a jejich koordinaci mezi zákazníky, dodavateli, skladem a dopravci.
  • Dohled nad logistickými procesy, zajištění včasného doručení komponentů a související administrativní činnosti.
  • Kontrola a řízení toku materiálu s cílem zajistit plynulost dodávek.
  • Každodenní komunikace se zákazníky a partnery, poskytování podpory a řešení jejich požadavků.
  • Vyjednávání úprav v dodacích podmínkách, vystavování faktur a dodacích listů.
  • Spolupráce s přepravními společnostmi a skladem na optimalizaci logistických toků.

JAKÉ SCHOPNOSTI A ZKUŠENOSTI JSOU IDEÁLNÍ?

  • SŠ vzdělání (výhodou praxe v logistice, dopravě nebo zákaznickém servisu).
  • Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti.
  • Pečlivost, samostatnost a smysl pro systematičnost.
  • Pokročilá znalost MS Excel, práce s daty a čísly.
  • Znalost SAP nebo jiného ERP systému výhodou.
  • Plynulá čeština a schopnost komunikovat v angličtině (zejména e-mailem).
  • Aktivní řidič sk. B.

CO KLIENT NABÍZÍ?

  • Možnost odborného vzdělávání a kariérního růstu.
  • Práci v mezinárodní a stabilní společnosti.
  • Flexibilní pracovní dobu & možnost občasného home office.
  • 5 týdnů dovolené & sick days.
  • Příspěvek na stravování.
  • Příspěvek na penzijní spoření & systém Benefity.cz.
  • Občerstvení na pracovišti zdarma.

MÁTE O TUTO POZICI ZÁJEM? POŠLETE NÁM SVŮJ ŽIVOTOPIS, A POKUD BUDETE ODPOVÍDAT POŽADAVKŮM, RÁDI SE VÁM OZVEME.

Benefity


  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti


  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: HR Direct s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Specialista objednávek a logistiky
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 45.000 – 57.000 Kč
    Nabídka přidána: 2. 4. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Specialista objednávek a logistiky: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista objednávek a logistiky?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 45.000 – 57.000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy HR Direct s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista objednávek a logistiky ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě HR Direct s.r.o. ještě dnes.
0.1091