Koordinátor*ka IT Incidentů

Praha


Informace
Do našeho týmu Command Centre hledáme kandidáty i kandidátky, kteří se vidí v koordinační roli IT incidentů v mezinárodní společnosti.

Pokud máte chuť se rozvíjet a posunout svou kariéru např. z L1 supportu na další úroveň, rádi vás přivítáme v našem přátelském týmu pod vedením zkušené manažerky Šárky :-) Nabízíme vám možnost stát se součástí dynamického prostředí, kde budete mít prostor pro profesní růst a osobní rozvoj

Hlavní náplň práce:

- Incident Management: Supervize celého životního cyklu incidentů, zajištění jejich včasného řešení a organizace schůzek k řešení incidentů, s přesahem do Problem managementu.

- Komunikace: Jediný kontaktní bod pro Major Incident Coordinators, poskytování pravidelných aktualizací stavu. Efektivní komunikace s IT týmy druhé úrovně v různých zemích.

- Analýza a řešení incidentů: Analýza a řešení incidentů generovaných uživateli i těch, které jsou hlášeny monitorovacími nástroji, podle technických instrukcí.

- Podpora a školení: Pilotování nově monitorovaných položek a poskytování dohledu a podpory externím sub-týmům. Vedení školení pro externí týmy, včetně tvorby dokumentace a workshopů.

- Zlepšování procesů: Identifikace, analýza, návrhy zlepšení a zajištění implementace pro efektivní správu událostí a řešení incidentů.

Dokumentace: Vytváření a aktualizace interní dokumentace, včetně statistik a reportů.

Dočasná náplň práce (postupný přechod k hlavní náplni práce):

- Řešení incidentů: Sledování, evidování a řešení incidentů IT infrastruktury a provozních aplikací podle podrobných instrukcí a postupů.

- Základní administrátorské zásahy (Linux a Windows servery).
Co od vás očekáváme
- Vzdělání: SŠ/VŠ vzdělání technického směru s minimálně 2 lety zkušeností na podobné pozici.

- Jazykové dovednosti: Plynulá komunikace v češtině a angličtině, jak písemně, tak ústně (častá komunikace v angličtině).

- Znalosti ITIL: Výhodou bude znalost procesu řízení incidentů podle ITIL a dalších procesů IT Operations. Pokud neznáte naučíme vás.:-)

- Technické znalosti: Dobrá znalost hardwaru a softwaru, praktické základní znalosti operačních systémů Linux/Windows server.

- Dovednosti: Dobré komunikační, organizační a prezentační dovednosti, analytické a logické myšlení, důslednost a pečlivost při plnění úkolů, schopnost pracovat pod stresem, samostatnost při řešení problémů, silné týmové dovednosti.
Co vám nabízíme
- Kariérní růst: Možnost rozvoje kariéry v mezinárodním prostředí.

- Zajímavé úkoly: Práce na zajímavých úkolech v profesionálním týmu s dlouhodobou perspektivou.

- Práce z domova: Možnost práce z domova.

Pestrý balíček benefitů, kde si vybere každý:

- K standardní dovolené ještě 5 dní zdravotního a 5 dní osobního volna a 2 dny na dobrovolnictví.

- FLEXIBILITA A SMARTWORKING: Kombinace práce z kanceláře a HO.

CAFETERIE: Příspěvek ve výši 12 000 Kč/rok. Benefitní systém Cafeterie vám přináší možnost sportu, relaxace, vzdělávání, dovolených, ale i péče o vaše zdraví. A to se vždy hodí!

- STRAVENKOVÝ PAUŠÁL: Papírovým stravenkám již odzvonilo. Proto přispíváme 107 Kč za každý odpracovaný den přímo k vaší čisté mzdě.

- POJIŠTĚNÍ SE SLEVOU: U nás „kovářova kobyla bosa nechodí!“ Máme pro vás životní pojištění v rámci pracovní smlouvy a slevy na produkty skupiny až do výše 50 %.

- VZDĚLÁVÁNÍ: Vzdělávání prostřednictvím online platforem – Speexx vám poskytuje flexibilní a interaktivní výuku angličtiny, Digiskills pomáhá zlepšit základní digitální znalosti, v rámci online knihovny Bookport máte přístup k širokému spektru knih a vzdělávací platforma seduo nabízí videokurzy vedení špičkovými lektory.

- ABY NEBYLA NUDA: Běžecký klub, interní sportovní ligy, slevy u třetích stran nebo za kulturou se slevou.

Firemní mobilní telefon a SIM kartu s neomezeným voláním

Detaily o pracovním místě:
Firma: Generali Česká pojišťovna a. s.
Lokalita: Praha
Odvětví práce: Informační technologie
Pracovní pozice: Koordinátor*ka IT Incidentů
Směnnost práce Plný
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 9. 1. 2025
Pracovní pozice aktivní
Požadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Koordinátor*ka IT Incidentů
Praha - Generali Česká pojišťovna
IT Koordinátor/ka IT Incidentů
Praha - Generali Česká pojišťovna a.s.
IT technik
Praha - Asseco Solutions, a. s.
IT Technik
Praha - Kariéra s.r.o.
IT System Administrator
- Praha - Similarweb CZ s.r.o.
Manažer nákupu
Praha - 60 001 Kč - 80 000 Kč
Elektrikář/Technik elektroúdržby
Praha - 50 000 Kč/měsíc - 60 000 Kč/měsíc
Prodejce - Praha - Štěrboholy
Praha - 30 000 Kč - 45 000 Kč
ALM Portfolio manager
Praha - Česká spořitelna
Vedoucí obchodní manažer
Praha - 30 780 Kč - 45 420 Kč
Manipulant zavazadel na letišti
Praha - ARWA Personaldienstleistungen s.r.o
Elektrikář / technik Praha
Praha - 32 000 Kč - 50 000 Kč
Servisní technik
Praha - 45 000 Kč/měsíc - 50 000 Kč/měsíc
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Koordinátor*ka IT Incidentů: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor*ka IT Incidentů?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Generali Česká pojišťovna a. s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Koordinátor*ka IT Incidentů ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Generali Česká pojišťovna a. s. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Informační technologie
0.1501