Koordinátor*ka IT Incidentů

Praha
Welcome to the Jungle - Kariérní průvodce

Popis pozice
Do našeho týmu Command Centre hledáme kandidáty i kandidátky, kteří se vidí v koordinační roli IT incidentů v mezinárodní společnosti.
Pokud máte chuť se rozvíjet a posunout svou kariéru např. z L1 supportu na další úroveň, rádi vás přivítáme v našem přátelském týmu pod vedením zkušené manažerky Šárky :-) Nabízíme vám možnost stát se součástí dynamického prostředí, kde budete mít prostor pro profesní růst a osobní rozvoj

Hlavní náplň práce:

* Incident Management: Supervize celého životního cyklu incidentů, zajištění jejich včasného řešení a organizace schůzek k řešení incidentů, s přesahem do Problem managementu.
* Komunikace: Jediný kontaktní bod pro Major Incident Coordinators, poskytování pravidelných aktualizací stavu. Efektivní komunikace s IT týmy druhé úrovně v různých zemích.
* Analýza a řešení incidentů: Analýza a řešení incidentů generovaných uživateli i těch, které jsou hlášeny monitorovacími nástroji, podle technických instrukcí.
* Podpora a školení: Pilotování nově monitorovaných položek a poskytování dohledu a podpory externím sub-týmům. Vedení školení pro externí týmy, včetně tvorby dokumentace a workshopů.
* Zlepšování procesů: Identifikace, analýza, návrhy zlepšení a zajištění implementace pro efektivní správu událostí a řešení incidentů.
* Dokumentace: Vytváření a aktualizace interní dokumentace, včetně statistik a reportů.

Dočasná náplň práce (postupný přechod k hlavní náplni práce):

* Řešení incidentů: Sledování, evidování a řešení incidentů IT infrastruktury a provozních aplikací podle podrobných instrukcí a postupů.
* Základní administrátorské zásahy (Linux a Windows servery).

Požadavky:

* Vzdělání: SŠ/VŠ vzdělání technického směru s minimálně 2 lety zkušeností na podobné pozici.
* Jazykové dovednosti: Plynulá komunikace v češtině a angličtině, jak písemně, tak ústně (častá komunikace v angličtině).
* Znalosti ITIL: Výhodou bude znalost procesu řízení incidentů podle ITIL a dalších procesů IT Operations. Pokud neznáte naučíme vás.:-)
* Technické znalosti: Dobrá znalost hardwaru a softwaru, praktické základní znalosti operačních systémů Linux/Windows server.
* Dovednosti: Dobré komunikační, organizační a prezentační dovednosti, analytické a logické myšlení, důslednost a pečlivost při plnění úkolů, schopnost pracovat pod stresem, samostatnost při řešení problémů, silné týmové dovednosti.

Nabízíme:

* Kariérní růst: Možnost rozvoje kariéry v mezinárodním prostředí.
* Zajímavé úkoly: Práce na zajímavých úkolech v profesionálním týmu s dlouhodobou perspektivou.
* Práce z domova: Možnost práce z domova.
* Pestrý balíček benefitů, kde si vybere každý:
* K standardní dovolené ještě 5 dní zdravotního a 5 dní osobního volna a 2 dny na dobrovolnictví.
* FLEXIBILITA A SMARTWORKING: Kombinace práce z kanceláře a HO.
* CAFETERIE: Příspěvek ve výši 12 000 Kč/rok. Benefitní systém Cafeterie vám přináší možnost sportu, relaxace, vzdělávání, dovolených, ale i péče o vaše zdraví. A to se vždy hodí!
* STRAVENKOVÝ PAUŠÁL: Papírovým stravenkám již odzvonilo. Proto přispíváme 107 Kč za každý odpracovaný den přímo k vaší čisté mzdě.
* POJIŠTĚNÍ SE SLEVOU: U nás „kovářova kobyla bosa nechodí!“ Máme pro vás životní pojištění v rámci pracovní smlouvy a slevy na produkty skupiny až do výše 50 %.
* VZDĚLÁVÁNÍ: Vzdělávání prostřednictvím online platforem – Speexx vám poskytuje flexibilní a interaktivní výuku angličtiny, Digiskills pomáhá zlepšit základní digitální znalosti, v rámci online knihovny Bookport máte přístup k širokému spektru knih a vzdělávací platforma seduo.cz nabízí videokurzy vedení špičkovými lektory.
* ABY NEBYLA NUDA: Běžecký klub, interní sportovní ligy, slevy u třetích stran nebo za kulturou se slevou.
* Firemní mobilní telefon a SIM kartu s neomezeným voláním

## Benefits
- Bonusy/prémie
- Mobilní telefon
- Notebook
- Příspěvek na penzijní/životní připojištění
- Flexibilní začátek/konec pracovní doby
- Stravenky/příspěvek na stravování
- Vzdělávací kurzy, školení
- Kafetérie
- Práce převážně z domova
- Dovolená více než 5 týdnů

Detaily o pracovním místě:
Firma: Generali Česká pojišťovna
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Koordinátor*ka IT Incidentů
Směnnost práce FULL_TIME
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 4. 12. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
IT Koordinátor/ka IT Incidentů
Praha - Generali Česká pojišťovna a.s.
IT technik
Praha - Asseco Solutions, a. s.
IT Technik
Praha - Kariéra s.r.o.
IT technik
Praha - Stride Solutions s.r.o.
IT System Administrator
- Praha - Similarweb CZ s.r.o.
Manipulant zavazadel na letišti
Praha - ARWA Personaldienstleistungen s.r.o
Cyber Security Expert
Praha - BNP Paribas Cardif
Mzdová účetní
Praha - 45 000 Kč/měsíc - 55 000 Kč/měsíc
Klientský/á poradce/poradkyně Karlovy Vary
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Servisní technik - chladírenství a VZT
Praha - 60 000 Kč/měsíc - 65 000 Kč/měsíc
Inženýr/ka dodavatelské kvality
Praha - 55 000 Kč - 65 000 Kč
Solution Architect
Praha - BNP Paribas Cardif
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Koordinátor*ka IT Incidentů: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor*ka IT Incidentů?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Generali Česká pojišťovna.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Koordinátor*ka IT Incidentů ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Generali Česká pojišťovna ještě dnes.
0.5128